بازآفرینی امید اجتماعی با وعده صادق۲

حجت‌الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه با وعده صادق ۲ با نام «آغاز نصرالله» بارقه امید در دل جبهه مقاومت و مردم ولایت مدار ما دمیده شد، گفت: فرماندهان و نیروهای مسلح ما اعلام کردند که اگر صهیونیست‌ها دوباره دست بر آتش ببرند، چندین برابر حجم موشک‌های شب گذشته بر سر آنها خواهند ریخت و دنیا متوجه قدرت سلاح‌های ایران خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین «حسین جوشقانیان»، مسئول تفحص سیره شهدا و کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و اجتماع خبرگزاری شبستان با اشاره به حمله دیشب ایران به اسرائیل و دمیدن روح امید در مردم ایران ضمن تبریک این پیروزی بزرگ، اظهار کرد: خداوند متعال این عملیات بسیار تاثیرگذار و دشمن شکن را به دست بازوان و نازشصت سپاهیان اسلام، رزمندگان غیور و فرماندهان با غیرت و شجاع ما تحقق بخشید.

وی با بیان اینکه برخی از مردم ایران در پاسخ به دشمن عجله می کردند تصریح کرد: در طول ۴۵ سال گذشته، سربازان رشید اسلام، فرماندهان ارتش و سپاه و نیروهای مسلح بارها به دشمن زخم کاری زدند؛ ابهت و هیمنه خود را نشان دادند و ما هم بارها مشاهده کردیم؛ منتهی قطعا بایستی بعد از ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، توسط صهیونیست پلید، فرماندهان و نیروهای نظامی ما با شناسایی نقاط و پایگاه های کانون شرارت اسرائیل که علیه اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان اقدام می کردند عملیات تاثیرگذاری همانند عملیات شب گذشته انجام دهند.

وی بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایید: باید حمله بکنیم؛ دشمنان می دانند، سخنان ولی امر قطعی و بی چون و چرا است. بارها خودشان اغراق کردند که آیت الله خامنه ای دروغ نمی گوید و اگر ما سکاندار و دیده بانی ژرف نگر و بسیار توطئه شناس و دشمن شناس داریم؛ آن هم با مصداقی که جامع الطراف و بی نظیر است که حتی میدان های رزم و فنون نظامی را زیباتر از همه فرماندهان دنیا می شناسد؛ هیچ جای نگرانی نیست.

حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: شب گذشته به لطف خداوند در وعده صادق ۲ با نام «آغاز نصرالله» چنان بارقه امید در جبهه مقاومت، مردم عزیز و ولایت مدار ما دمیده شد که اگر چنان چه صهیونیست های خبیث بخواهند دوباره دستی بر آتش داشته باشند؛ فرماندهان و نیروهای مسلح ما اعلام کردند که چندین برابر حجم موشک های دیشب بر سر آنها خواهند ریخت و دنیا متوجه قدرت سلاح های ایران خواهد شد.

مسئول تفحص سیره شهدا با بیان اینکه مردم ایران به سکانداران نظام اعتماد صد در صد داشته باشند، افزود: مردم ایران بدانند فرماندهان ما در پای منافع ملی و ارزش های ملی کشورمان سر سوزنی کوتاه نمی آیند و این عملیات، بسیار تاثیر گذاری بود که دشمن را سر جای خود خواهد نشاند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به احتمال واکنش اسرائیل بیان کرد: در قد و قواره اسرائیل نمی بینیم که واکنشی از خود نشان دهند؛ چرا که با توجه به شناختی که از جمهوری اسلامی و ظرفیت نظام و عظمت سلاح های نظامی ایران در وزارت دفاع، ارتش و سپاه دارند؛ بعید می دانیم که بخواهند واکنشی نشان دهند، ضمن اینکه اگر خطایی مرتکب شوند، قطعاً پشیمان خواهند شد.

کد خبر 1783996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha