حضور ۵ هزار دانش‌آموز از سراسر استان در تجمع دانش آموزی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان‌غربی گفت: ۵ هزار دانش آموز از سراسر استان امروز در تجمع دانش آموزی در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونستی شرکت کردند.

جهانگیر اسلام پرست، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: ۵ هزار دانش آموز از سراسر استان امروز در تجمع دانش آموزی در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونستی شرکت کردند.

وی گفت: در روزهای پس از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله در مدارس  آذربایجان غربی تجمع اعتراضی نسبت به اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

اسلام پرست ادامه داد: در روزهای پس از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله در مدارس  آذربایجان غربی تجمع اعتراضی نسبت به اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

این مسئول افزود:  شهادت این اسوه‌ مقاومت و ایثار، بار دیگر یادآور زندگانی پاک و پرتلاش ایشان در مسیر دفاع از ارزش‌ها و مقدسات اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم است.

اسلام پرست گفت: انسان‌های والا، با گام‌های استوار و قلب‌های مطمئن در راه حقیقت و عدالت پای می‌گذارند و با شهادت خویش، چراغی بر افروخته‌تر از همیشه در دل‌های مومنان و اندیشمندان بر جای می‌گذارند.

کد خبر 1784097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha