راه، مکتب و رسالت سید حسن نصرالله باقی است

حجت الاسلام میثم تارم با اشاره به اینکه راه، مکتب و رسالت سید حسن نصرالله باقی است، عنوان کرد: سید حسن نصرالله سومین رهبر حزب الله لبنان بود حدود ۳۲ سال قبل به این مسئولیت نائل شد همواره دنبال شهادت بود و عاقبت به آرزویش رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اجتماع بزرگ مردمی در پی شهادت سیدحسن نصرالله و حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت رژیم غاصب اسراییل در مسجد جامع شهر جیرفت برگزار شد.
حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم و سید حسن نصرالله، گفت: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان برای جامعه اسلامی، جبهه مقاومت، آزادگان جهان خیلی بسیار سنگین بود و پس از شهادت او غم و اندوه فراوان جهان اسلام را فرا گرفت.
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: شهید سید حسن نصرالله طی سه دهه حضور در حزب الله لبنان توانست با جهاد، اخلاص، توسل و توکل به خدا در مقابل اسرائیل جانی و سگ هار پیروزی های بزرگی را به دست بیاورد.
وی بیان کرد: در جنگ های ۲۰۰۶ این رهبر حزب الله خوش درخشید حمایت های او از بیروت باعث شد تا نیروی های رژیم صهیونسیتی از جنوب لبنان خارج شوند و در چند ماه گذشته نیز با اقدامات هوشمندانه کاری کرد که شهرک نشین های صهیونیستی اطراف لبنان آواره شده و به جای دیگر پناهنده شوند.
حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله رهبری شجاع، با بصیرت، بسیار مخلص، متعهد و ولایتمدار بود و در یک کلام می توان گفت که او مالک علی زمان امام سید علی خامنه ای بود.
امام جمعه جیرفت افزود: امیرالمومنین علی (ع) پس از شنیدن خبر شهادت مالک فرمودند؛ والله اگر این مالک کوه بود بی نظیر بود کوهی مثل او نبود اگر سنگ بود سنگ نفوذ ناپذیر، محکم و مستحکم بود و هیچ کوهی به وجود کوهسار او نمی رسید هیچ پرنده ای به قله همت او نمی توانست برسد و پرواز کند.
وی اظهار کرد: سید حسن نصرالله هم برای امام خامنه ای (مدظله العالی) هم مالک و هم کوه استوار و یگانه شخصیت نفوذ ناپذیر بود نه تنها مطیع ولایت بلکه به تعبیر خودش که فرمود؛ ما و حزب الله چیزی که نظر مبارک امام، رهبر و ولی فقیه نباشد انجام نمی دهیم.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه سید حسن نصرالله سرباز ولایت بود، تصریح کرد: او به ولایت، حکمت، رهبری، تدبیر، هوش و سیاست امام خامنه ای (مدظله العالی) ایمان داشت و سعی می کرد به آنچه که در فکر و ذهن رهبر است عمل کند.
امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه راه، مکتب و رسالت سید حسن نصرالله باقی است، عنوان کرد: سید حسن نصرالله سومین رهبر حزب الله لبنان بود حدود ۳۲ سال قبل به این مسئولیت نائل شد همواره دنبال شهادت بود و عاقبت به آرزویش رسید.
وی ضمن تبریک عملیات وعده صادق ۲، ابراز کرد: این اقدام شجاعانه، به موقع، هوشمندانه که توسط سپاه پاسداران صورت گرفت که در پی این عملیات به شهرهای مهم و پایگاه های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونسیتی همچون موساد حمله موشکی موفقیت آمیز شد، جای تبریک دارد.
حجت الاسلام تارم اظهار کرد: دشمنان می گویند ۹۰ درصد موشک های سپاه پاسداران به هدف خورده و این مهم نشانی بر موفقیت آمیز بودن حمله موشکی سپاه است.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: توان رزمی و موشکی سپاه و نظام مقدس جمهوری با هماهنگی قوای سه گانه کشور، نیروهای مسلح و شورای عالی امنیت و با تأیید رهبر به رخ دشمنان کشیده شد و این عملیات حائز اهمیت بود زیرا اسرائیل فاسد این باند جنایتکار با همه توانی که داشت نتوانست جلوی اصابت موشک ها به شهرهای خود را بگیرد.
وی ادامه داد: آسیب های وارده به اسرائیل قابل توصیف و ترمیم نیست و در آینده بخشی از آثار آیت حمله موشکی توسط سپاه پاسداران بازگو خواهد شد.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ فوق العاده موفقیت آمیز و افتخار آمیز بود، تاکید کرد: این انتقام خون شهید هنیئه که مهمان بود و همچنین انتقام خون شهید سید حسن نصرالله و شهدای مستشار ما در سوریه و لبنان بود.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ گوش مالی به رژیم صهیونسیتی بود و چنانچه رژیم صهیونسیتی به این عملیات واکنش نشان دهد همان طور که مقر موساد در اسرائیل را شخم زدن اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.
وی یادآور شد: در این عملیات علاوه بر نابودی مقر موساد، فرودگاهی که هواپیمایی رژیم صهیونسیتی از آنجا بلند شده و سید حسن نصرالله را هدف قرار دادند، نیز بمباران شد.
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: هر گونه واکنش نظامی در برابر عملیات موشکی که طبق حقوق بین الملل حق ما بود باعث می شود تا اسرائیل را با خاک یکسان کنیم.
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: از ابتدای روز آنها می دانستند که ایران حمله خواهد کرد بنابراین آمادگی مقابله با حمله ما را داشتند و آمریکا و دیگر متحدان رژیم صهیونسیتی به کمک آنها آمدند اما به خواست خدا نتوانستند مانع اصابت این موشک ها به شهرهای اسرائیل شوند.
وی با بیان اینکه امروز ما نیاز به وحدت، برادری و انسجام داریم، عنوان کرد: اگر امروز عده ای به دنبال شکاف و دو دسته گی در بین ملت هستند بدانند که این کار آنها، حرکتی در راستای اهداف دشمنان است.
حجت الاسلام تارم تصریح کرد: امروز وحدت امت، دولت، مردم و مسئولین باید حفظ شود و همگی باید تلاش کنیم و کلمه ای نگوییم که باعث اختلاف و دو دسته گی شود.

کد خبر 1784104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha