برگزاری بیش از ۷۰۰ یادواره شهید به همت خادمیاران رضوی مازندران

امامزاده گفت: برگزاری بیش از ۷۰۰ یادواره شهید در پی شهادت سیدحسن نصرالله توسط کانون‌های خدمت رضوی در مازندران، گام کوچکی برای آن بزرگمرد عرصه ایثار و شهادت است که امید می‌رود مورد قبول حضرت رضا علیه‌السلام قرار گیرد.

اسماعیل امامزاده _ دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله، قهرمان جبهه مقاومت، شخصیتی برجسته، مجاهدی خوش فکر، مبتکر، مخلص و مبارزی خستگی‌ناپذیر، جذاب، صادق الکلام و صادق الوعد بود بگونه‌ای که حتی دشمنانش نیز به صداقت و صلابتش معترف بودند و او را شخصیتی ممتاز و شایسته رهبری برای عدالت‌خواهان و ظلم ستیزان می‌دانستند.

وی افزود: ۳۲ سال رهبری حزب الله و برخورد داهیانه در لبنانی که با جریان‌های متفاوت سیاسی و نظامی مواجه است، از او اسطوره‌ای ساخته بود که محبوبیتش فراتر از مرزها رفته و در میان عموم مردم کشورهای اسلامی و حتی غربی نیز دارای هواداران و محبان فراوانی است که نمونه این دلبستگی به سیدمقاومت را می‌توان در عزاداری خودجوش مردم در کشورهای مختلف از نخستین لحظه اعلام شهادتش توسط سگ‌های هار صهیونیستی، مشاهده کرد که چگونه مردم از عمق وجودشان برای این سوگ بزرگ گریستند و می گذارند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: اشتباه راهبردی صهیونیست‌ها بزودی تاوان خردکننده و کشنده‌ای را عایدشان خواهد کرد که گریزی از آن نخواهند داشت.

امامزاده گفت: از پیامدها و برکات خون پاک این مجاهد نستوه، زایش و رویش صدها و هزاران نیروی با انگیزه و انقلابی خواهد بود که راه مقدسش را با توفندگی بیش از گذشته پی خواهند گرفت و روزگار ظالمان و متجاوزان را سیاه خواهند کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران خاطرنشان کرد: خون پاک سیدمقاومت، بنیان صهیونیسم و استکبار آمریکا را از ریشه برخواهد کند و نابودی کامل صهیونیست های خبیث را در پی خواهد داشت و تا این اتفاق رخ ندهد، نه تنها منطقه که جهان نیز روی آرامش را نخواهد دید.

امامزاده گفت: اقدام بزدلانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سید مقاومت، بار دیگر نقاب را از چهره تروریسم بین المللی کنار زد و سیمای جنایتکارانه صهیونیست های پست و ذلیل را به جهانیان نمایاند و نفرت جهانی علیه غده سرطانی اسرائیل را برانگیخت.

وی افزود:بمنظور تبیین نقش این مجاهد کبیر، بیش از ۷۰۰ کانون عمومی و تخصصی خادمیاران مازندران با برپایی مراسم آن شهید سعی خواهند داشت تا در سخنرانی‌ها و مداحی ها، و با نشر زندگینامه پربار آن شهید بزرگوار به تبیین سیمای درخشان قهرمان جبهه مقاومت بپردازند.

امامزاده گفت: برگزاری بیش از ۷۰۰ مراسم توسط کانون‌های خدمت رضوی در مازندران، گام کوچکی برای آن بزرگمرد عرصه ایثار و شهادت است که امید می‌رود مورد قبول حضرت رضا علیه‌السلام قرار گیرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: درس بزرگی را که سیدحسن نصرالله به ما آموخت، اخلاص در عمل و پیروی مجاهدانه از ولی فقیه و تلاش شبانه روزی برای عزت مسلمانان و ذلت کافران و مشرکان و شیطان بزرگ آمریکای پلید است که امیدواریم در مسیر نورانی آن شهید والامقام سرافراز باشیم.

کد خبر 1784128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha