نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» در مرکز تئاتر کانون صحنه می‌رود

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» به کارگردانی رحمت امینی و سمیراسادات طباطبایی از روز ۲۲ مهر بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، این نمایش بر اساس طرحی از آیدا احمدپور به نویسندگی زیبا برجی برای کودکان و نوجوانان بالای هفت سال تولید شده است.

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» در مورد کارگاهی است که باباعروسکی در آن عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های آسیب‌دیده از دست بچه‌ها را تعمیر می‌کند. روز به روز بر تعداد چنین اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌هایی در کارگاه افزوده می‌شود و بابا عروسکی، برای رفع این مشکل، عروسکی انسان‌نما به نام «یارا» می‌سازد تا دستیارش باشد و به سراغ عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها برود و آنها را به کارگاه بیاورد.

کوروش محمدرضا، مهدیه تاجیک‌راد، الهام خداوردی، سپیده چنگیزی، پانیذ صادقی‌مقدم، بهناز خانی، شاهد بهوند و عسل فروزفر در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارتند از: دراماتورژ: مریم منصوری، مجری طرح: ابوالفضل بوربور، تبلیغات و فضای مجازی: فریبا جدیدی، هانیه حسینی‌نصر و عرشیا مرادی، روابط عمومی: مهدیه شاهمرادی، طراح صحنه: سینا احمدپور و سمیراسادات طباطبایی، طراح پوستر، طراح لباس و طراح گریم: مهدیه تاجیک‌راد، دستیار گریم: الناز جعفری‌پور، موسیقی: فاضل نوروزی، ساخت دکور :محمدحسین بروجردی، ساخت آکسسوار: سینا احمدپور و مهدیه تاجیک‌راد، مدیر صحنه: سارا سعادت‌نیا، منشی صحنه: رومینا صفایی و مسئول تدارکات: ریحانه فراهانی.

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» در مرکز تئاتر کانون صحنه می‌رود

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» از روز ۲۲ مهر تا ۳۰ آبان هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۷ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و ذخیره بلیت با شماره ۰۹۳۹۸۸۶۴۵۴۵ و ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

کد خبر 1784332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha