اعلام اسامی راه‌یافتگان و داوران ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد

دبیر هنری ششمین جشنوارۀ ملّی موسیقی امیرجاهد از رقابت‌های بخش دونوازی و گروه‌نوازی موسیقی پاپ و کلاسیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ششمین جشنوارۀ ملّی موسیقی امیرجاهد، حمیدرضا عاطفی (دبیر هنری ششمین جشنوارۀ ملی موسیقی امیرجاهد) در خصوص داوری بخش موسیقی پاپ و کلاسیک گفت: رقابت‌های نهایی این دو بخش روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ در برج آزادی تهران از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد. 

وی در ادامه بیان کرد: هیئت داوران این بخش آقایان بیژن بیژنی، آندره مرادیان، فرزاد دانشمند و امیرپدرام طاهریان خواهند بود و روز جمعه ۲۰ مهرماه اسامی برگزیدگانِ نهایی تمام بخش‌های دونوازی و گروه‌نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی، دونوازی و گروه‌نوازی سازهای کوبه‌ای، دونوازی و گروه‌نوازی پاپ و کلاسیک از طریق سایت خانۀ موسیقی ایران و خانه‌موزۀ دکتر معین و استاد امیرجاهد اعلام خواهد شد. 

حمیدرضا عاطفی در پایان از تقدیر تمامی برگزیدگان در مراسم اختتامیه در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ در برج آزادی تهران خبر داد و گفت: تمامی برگزیدگان این دوره از جشنواره، مورد حمایت ویژۀ جشنواره همانند دوره‌های قبل قرار خواهند گرفت. 

برای مشاهدۀ اسامی راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد در بخش دونوازی و گروه‌نوازی موسیقی پاپ و کلاسیک فایل پی‌دی‌اِف (pdf) را از پایین صفحه دانلود کنید.

کد خبر 1784376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha