پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌های مساجد زنجان اجرا می‌شود

اسلامی گفت: در راستای عمل به حکم قطعی و شرعی رهبری معظم انقلاب در خصوص حمایت از مردم لبنان و حزب الله، پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان اجرا می‌شود.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای عمل به حکم قطعی و شرعی رهبر معظم انقلاب در خصوص وجوب حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به اجرای پویش مردمی نصر مقاومت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور نموده است که این برنامه در سطح کانون های مساجد استان زنجان نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این پویش کانون های فرهنگی هنری مساجد با برپایی موکب در فضای بیرونی مسجد نسبت  به جمع آوری حمایت های مردمی در دو بخش نقدی و غیر نقدی  اقدام می نمایند.

اسلامی، اطلاع رسانی جهت مشارکت آحاد مردم در این پویش، اهتزار پرچم مقدس کشور، فلسطین، حزب الله و جبهه مقاومت در سطح مساجد، پخش سرود و کلیپ های حماسی از برنامه های پویش نصر مقاومت در سطح کانون های مساجد بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شماره حساب بانکی به نام ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت تعیین گردیده است که کانون های مساجد می توانند کمک هحای نقدی خود را به شماره های ذیل شامل شماره کارت : ۰۸۳۳-۵۹۷۲-۱۰۱۲-۵۸۹۲شماره حساب: ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ شماره شبا ir۷۱۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲واریز و کمک های غیر نقدی را به ستاد های استانی تحویل نمایند.

کد خبر 1784501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha