آخرین گزارش از آتش سوزی در شهرک صنعتی خضراء کرمان+فیلم

رئیس اورژانس کرمان گزارش نهایی حادثه آتش‌سوزی کارخانه تولید ظروف پلاستیکی در شهرک خضراء را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی؛ آتش‌سوزی در شهرک صنعتی خضرا کرمان ۱ کشته و  ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت.

دکتر صابری، رئیس اورژانس کرمان با اشاره به گزارش این حادثه در ساعت ۹:۰۶ صبح امروز یکشنبه(۱۵ مهر ماه) در کارخانه تولید ظروف پلاستیکی واقع در شهرک صنعتی خضرا کرمان در محور باغین به کرمان، گفت: بلافاصله پس از گزارش حادثه، تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی اعزام شدند.

وی افزود: ۱۵ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس  به محل حادثه اعزام شد اما متاسفانه در پی این حادثه ۱ نفر  بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

دکتر صابری ادامه داد: یک مصدوم سرپایی درمان شد و از تعداد ۱۲ مصدوم انتقالی به سوانح سوختگی مرکز آموزشی درمانی شفا، تعداد ۲ نفر بعد از دریافت خدمات درمانی تکمیلی، ترخیص شدند.

وی گفت: سایر مصدومان حادثه شامل ۲ مصدوم با سوختگی ۱۰۰ درصد، ۵ مصدوم با سوختگی ۵۵ تا ۶۰ درصد و ۳ مصدوم با سوختگی حدود ۵ درصد(که احتمالا تا ساعات آینده ترخیص خواهند شد) در حال دریافت خدمات تخصصی پزشکی می باشند.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: متاسفانه وضعیت تعدادی از مصدومان نگران کننده گزارش شده و تلاش کادر تخصصی پزشکی و پرستاری در بیمارستان شفا جهت درمان مصدومان ادامه دارد.

کد خبر 1784535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha