استانداری البرز ۲۴ خودرو تحویل دهیاری ها داد

افضلی با اعلام خبر تحویل ۲۴ خودرو تحویل دهیاری ها گفت: اعتبار این اقدام را بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان است، که در کنار این اقدام، پروژه‌های متعددی در حال اجراست، چرا که بسیاری از روستاهای استان به عنوان مقاصد گردشگری شناخته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، احمد افضلی، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری البرز در جریان آئین تحویل خودرو به دهیاری ها گفت: یکی از اقدامات مهمی که به مناسبت روز ملی عشایر توسط مجموعه استانداری البرز و به رهبری استاندار محترم، دکتر عبداللهی، صورت گرفته، تحویل ۲۴ دستگاه خودرو به دهیاری‌های استان است.

این آئین که با حضور مسئولان در محوطه استانداری به مناسبت روز ملی روستا و عشایر انجام شده و نشان‌دهنده توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های روستایی است.

استانداری البرز ۲۴ خودرو تحویل دهیاری ها داد

وی با بیان اینکه اعتبار این اقدام را بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان است، افزود: در کنار این اقدام، پروژه‌های متعددی در حال اجراست، چرا که بسیاری از روستاهای استان به عنوان مقاصد گردشگری شناخته می‌شوند.

استانداری البرز ۲۴ خودرو تحویل دهیاری ها داد

تلاش ما بر این است که زیرساخت‌های مناسبی از جمله جاده‌های مواصلاتی در سطح روستاها ایجاد کنیم تا بدین ترتیب نیازهای روستاییان و افرادی که به این مناطق مراجعه می‌کنند، به بهترین نحو برطرف شود.

امیدواریم که این اقدامات به بهبود شرایط زندگی در روستاها کمک کند. گفتنی است که در حاشیه این آیین، سیاه چادر عشایر به منظور ارج نهادن به فرهنگ غنی عشایری در محوطه استانداری برپا شد.

کد خبر 1784615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha