هشت دستاورد طوفان الاقصی برای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری گفت: نشان‌دادن ضربه‌پذیری اسرائیل، تضعیف رژیم صهیونیستی، صف‌بندی جبهه حق و باطل، ریشه‌دار شدن و اتحاد جبهه مقاومت، نمایان‌شدن قدرت و مظلومیت جبهه مقاومت، اعتمادبه‌نفس پیداکردن جبهه مقاومت و اعتمادکردن به قدرت خدا از مهم‌ترین دستاوردهای طوفان الاقصی بود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری امشب در سخنرانی مراسم بزرگداشت سالگرد آغاز طوفان الاقصی در حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امروز رسالت همه ما تبیین دین خدا است، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و طوفان الاقصی و حوادثی که در عالم اتفاق می‌افتد و زمینه‌ساز ظهور است بر همه ما واجب است.

 وی با بیان اینکه اگر بعد از رحلت پیامبر (ص) مردم از دستاوردهای اسلام دفاع می‌کردند حضرت زهرا شهید نمی‌شدند و کربلا هم اتفاق نمی‌افتاد، گفت: امروز همه مردم تریبون دار هستند و وظیفه دارند که دستاوردهای نظام و جبهه مقاومت را ببینیم و تبلیغ کنیم.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه کسانی که اشکالات و انتقادات و مشکلات را در تریبون های عمومی می‌گویند یا جاهل هستند یا خائن، افزود: حتماً باید اشکالات را بگوییم؛ ولی به مسئولان مربوطه و تریبون های خصوصی زیرا اگر اشکال را در تریبون عمومی بگوییم مردم دلسرد و ناامید می‌شوند.

 وی با بیان اینکه ما منکر اشکالات و نابسامانی‌ها نیستیم؛ ولی جایش در تریبون های عمومی نیست، تصریح کرد: هر کس دلش می‌سوزد امروز باید فقط نیمه پر لیوان را ببیند و دستاوردها را در تریبون های عمومی بگوید.

 ماندگاری افزود: ما امروز وظیفه داریم از جایگاه ولایت‌فقیه، نظام اسلامی، جبهه مقاومت، طوفان الاقصی و نبردی که بین حق و باطل اتفاق می‌افتد دفاع کنیم؛ امروز اوج نبرد حق و باطل شکل‌گرفته است و همه جبهه باطل پشت سر صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و همه جبهه باطل پشت سر جبهه مقامت هستند و اگر کوتاهی کنیم مشمول قاعده امهال می‌شویم.

 وی با بیان اینکه اگر مردم کوتاهی کنند خدا به دشمن مهلت می‌دهد، گفت: مردم از امیرالمؤمنین حمایت نکردند و خدا به دشمن مهلت داد که به خانه امیرالمؤمنین به حضرت زهرا (س) جسارت کردند، مردم در حمایت از امام حسن و امام حسین (ع) کوتاهی کردند، خدا به دشمن مهلت داد و امروز هم اگر مردم کوتاهی نمی کرند ۵۰ هزار مسلمان در فلسطین و ۲ هزار نفر در لبنان کشته نمی‌شدند.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی ابراز داشت: یکی از بزرگ‌ترین برکات طوفان الاقصی این بود که ضربه‌پذیر بودن اسرائیل را نشان داد، سال‌ها اسرائیل را قدرت آهنین جلوه می‌داند که نفوذناپذیر و ضربه‌ناپذیر است؛ اما الان یک سال است که با تمام پشتیبانی آمریکا و اروپا و کشورهای عرب منطقه نتوانستند حتی یکی از اهداف خود را در غزه محقق کنند.

 وی با بیان اینکه با طوفان الاقصی آبروی جبهه باطل رفت گفت: ۲۸ کشور همه امکانات خود را به کار گرفتند و به اسرائیل کمک کردند که موشک‌های ایران به اسرائیل نرسد ولی ۹۰ درصد موشک‌ها رسید؛ طوفان الاقصی باعث شد که عادی‌سازی روابط کشورهای عربی منطقه با اسرائیل محقق نشود و طرح صلح ابراهیم با شکست مواجه شود که اگر این اتفاق نمی‌افتاد دیگری نامی از فلسطین باقی نمی‌ماند.

 ماندگاری با بیان این که دومین دستاورد طوفان الاقصی این بود که اسرائیل را به‌شدت تضعیف کرد و ۷۰۰ هزار نفر مهاجرت معکوس کرده‌اند، افزود: اسرائیل دچار تنش‌های داخلی شده و هزاران نفر تلفات در این یک سال داده است.

 وی سومین دستاورد طوفان الاقصی را صف‌بندی جبهه حق و باطل عنوان کرد و گفت: تا چند سال قبل عده‌ای باور نمی‌کردند که فلسطین مظلوم است؛ ولی امروز صف‌بندی فقط محدود به مسلمانان نیست؛ بلکه در آمریکا و اروپا مردم فریاد می‌زنند و دنیا به دو گروه حامی فلسطین و حامی اسرائیل تقسیم شده است.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: دستاورد چهارم طوفان الاقصی ریشه‌دار شدن مقاومت است؛ هیچ زمانی مانند امروز فرهنگ جهاد و مقاومت که بیش از ۶۰۰ آیه قرآن درباره آن نازل شده است و تمام انبیا و اهل‌بیت و انقلاب اسلامی آن را تبلیغ می‌کردند در میان مردم گسترش نیافته بود.

 وی اضافه کرد: دستاورد پنجم طوفان الاقصی اتحاد بین جبهه مقاومت است؛ به برکت دفاع از حرم اهل‌بیت جبهه بین‌المللی مقاومت درست شد و به برکت طوفان الاقصی جبهه مقاومت اتحاد بی‌نظیری پیدا کرده و امروز شاهد ظهور قدرت‌های جدیدی همچون یمن هستیم که به اسرائیل موشک می‌زند و تنگه باب المندب را می‌بندد و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تهدید می‌کند.

 ماندگاری با بیان اینکه امروز همه جهان فهمید قدرتی که وصل به خدا باشد شکست‌ناپذیر است، افزود: دستاورد ششم این است که به برکت این عملیات مظلومیت و قدرت جبهه مقاومت نمایان شد و گرایش به اسلام و قرآن و حق در دنیا زیاد شده است، امروز مردم مقابل کاخ سفید سجده کردند و الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل گفتند.

 وی دستاورد هفتم جبهه مقاومت را پیداکردن اعتمادبه‌نفس در پرتو توکل به خدا دانست و گفت: این اعتمادبه‌نفس در مقابل استکبار آماده‌سازی برای ظهور است.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ابراز داشت: دستاورد هشتم طوفان الاقصی این است که به همه عالم اعلام می‌کنیم که قدرتی که وابسته به خدا نباشد ازبین‌رفتنی است و اتحادی که با محوریت خدا نباشد مادی است؛ امروز دنیا دارد به ولایت‌فقیه اعتماد می‌کند و می‌فهمد که حزب‌الله غالب و پیروز است.

کد خبر 1784629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha