انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان در ۱۷۰ هکتار

حجت الاسلام طاهری از انجام فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در ۱۷۰ هکتار از زمین های کشاورزی و باغداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در نشست خبری گفت: در حال حاضر ۵۴ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در استان فعالیت دارند که از این تعداد، ۱۳ مرکز و پردیس مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان مشغول تحصیل هستند، افزود: ۵۲ درصد دانشجویان در حال تحصیل استان در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان، ۷۷ هزار و ۵۶۸ متر مربع است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به رشته های تحصیلی دانشگاه های استان، گفت: دانشجویان استان در ۶۷۸ رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکترا در استان در واحدهای دانشگاهی استان مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: ۱۹۸ رشته تحصیلی در واحد گرگان، ۱۶۹ رشته در واحد علی آباد کتول، ۱۴۹ رشته در واحد آزادشهر، ۸۲ رشته در گنبدکاووس، ۸۰ رشته در واحد بندرگز  مجموعاً ۸۰ رشته مقطع داریم که از این تعداد دو رشته در مقطع دکترا، ۱۶ رشته کارشناسی ارشد، ۱۹ مقطع در کارشناسی پیوسته، ۱۴مقطع کارشناسی ناپیوسته، ۱۰ رشته کاردانی پیوسته و ۱۹ رشته کاردانی ناپیوسته وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به فعالیت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه، گفت: این فعالیت در ۱۷۰ هکتار از زمین ‌های کشاورزی و باغداری در حال انجام است.

کد خبر 1784783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha