هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی صندوق رفاه به تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: طی ۳ سال گذشته صندوق رفاه دانشجویان، ۳۳۰ میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در اختیار دانشگاه‌ها قرار داده که این مبلغ با همت دانشگاه‌ها و خیرین به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، دکتر مسعود گنجی به شرایط خوابگاه‌های دانشجویی اشاره و تاکید کرد: با تدابیری که برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در سراسر کشور اندیشیده‌ایم، خوشبختانه در آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان با مشکل خوابگاه مواجه نیستند و مشکل حادی در این زمینه نداریم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: در عرض ۳ سال گذشته صندوق رفاه دانشجویان ۳۳۰ میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه در اختیار دانشگاه‌ها قرار داده که این مبلغ با همت و همراهی دانشگاه‌ها و خیرین به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است تا دانشگاه‌ها بدون مشکل دانشجویان را در خوابگاه‌ها اسکان دهند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۳۵ بلوک خوابگاهی با ظرفیت ۲۲۴ هزار نفری داریم که ۱۱۰ هزار نفر برای برادران و ۱۱۴ هزار نفر برای خواهران در نظر گرفته شده است.

دکتر گنجی در پایان عنوان کرد: امسال برنامه خوبی برای خوابگاه دانشگاه‌های رتبه ۴ و ۵ داریم و ان‌شاءالله در آینده‌ این خوابگاه‌ها به رتبه یک و دو ارتقا می‌یابند، خوشبختانه امسال، با مسائل و مشکلات حادی که گریبان‌گیر دانشگاه‌ها بوده مواجه نبوده‌ایم

کد خبر 1784824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha