درس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی به‌صورت برخط ارائه می‌شود

معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز آموزش‌های غیرحضوری با همکاری بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء و با هدف ارتقای سطح تهذیبی و تربیتی طلاب، درس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی را به‌صورت برخط ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری با توجه به درخواست‌های مکرر اساتید و طلاب برای برگزاری درس اخلاق و با هدف ارتقای سطح تهذیبی و تربیتی طلاب، درس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی به‌صورت برخط برگزار می‌کند. 

معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز آموزش‌های غیر حضوری با همکاری بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برای لزوم شرکت طلاب در برنامه‌های اخلاقی استفاده از کلاس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی را در روزهای چهارشنبه ساعت ۹ صبح، همه هفته به‌صورت برخط ارائه می‌دهد.  

طلاب می‌توانند برای شرکت در این جلسات از طریق شبکه کوثرنت، سامانه سیما، مرکز آموزش‌های غیرحضوری(فرهنگی) سلسله جلسات دروس اخلاق، بخش درس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی را انتخاب و در این جلسه شرکت کنند. 

لازم به ذکر است صوت و متن دروس اخلاق معظم‌له و دیگر مراجع و علمای اخلاق در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی به آدرس  http://vufarhangi.whc.ir صفحه سلسله جلسات تهذیبی مراجعه کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۲۸۵۲۵۲ تماس پیدا کنند.‌

کد خبر 1784899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha