حسینی‌پور: باید روایتی صادقانه از فعالیت‌های وزارت فرهنگ ارائه کنیم

رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت انتشار روایت اول در عرصه رسانه، بر ارائه روایتی صادقانه از فعالیت‌های وزارت فرهنگ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز سه‌شنبه (۱۷مهر) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد.

حسینی پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ در این مراسم گفت: از اعتماد آقای دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم.

رئیس مرکز روابط عمومی با بیان اینکه وزارت فرهنگ ذی‌نفعانی دارد که هریک خبرنگار شهروند هستند، افزود: جنگ ما جنگ روایت است و هر کسی که روایت اول و صادقانه را ارائه کند موفق‌تر خواهد بود؛ برهمین اساس روابط عمومی وزارت فرهنگ باید در حوزه روایت دقت لازم را داشته باشد تا روایتی صادقانه از فعالیت‌های وزارت فرهنگ صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما دفاع از عملکرد وزارت فرهنگ در عرصه‌های مختلف است، افزود: در این زمینه نباید اغراق و کم کاری صورت بگیرد.

حسین‌پور گفت: روابط عمومی باید نبض جامعه را اندازه بگیرد و اطلاعات را به مراکز تصمیم گیر وزارتخانه منتقل کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بهبود وضعیت کارکنان اشاره کرد و افزود: رضایتمندی کارکنان مساله دیگری است که باید به آن توجه کرد وظیفه ما تکریم همه کارکنان است و اگر جایی احساس کردیم اتفاق ناپسندی صورت می‌گیرد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا رضایتمندی کارکنان حاصل شود، در همین راستا زمانی که در معاونت فرهنگی خدمت می‌کردم جلساتی را با کارکنان داشتیم و مطالبات تا حد امکان پی‌گیری می‌شد.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه باید در چارچوب وفاق ملی که در دولت چهاردهم مطرح شده است حرکت کنیم، گفت: مسائل اخیر در لبنان و غزه همبستگی اجتماعی قابل توجهی به همراه آورد به عنوان مثال در نماز جمعه هفته گذشته از طیف‌های مختلف مردمی حضور یافتند، ما نیز وظیفه داریم در همین راستا حرکت کنیم.

وی افزود: در پایان نیز از دکتر صالحی و وزارت فرهنگ تشکر می‌کنم که به بنده‌ اعتماد کردند.

در این مراسم از زحمات محمدمهدی سموعی رئیس سابق مرکز روابط عمومی تجلیل و نیکنام حسینی پور به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.

کد خبر 1784924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha