جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت با همکاری مساجد

دکتر علیرضا شهرجردی از جمع آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، با همکاری مساجد سطح استان مرکزی و شهر اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، دکتر علیرضا شهرجردی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی امروز در دومین جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان مرکزی که با حضور ائمه جماعات مساجد شهرستان اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی در یاری رسانی به جبهه مقاومت گفت: مردم استان مرکزی با کمک های نقدی و غیر نقدی خود، بار دیگر نشان دادند که در کنار مظلومان جهان ایستاده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با اشاره به اینکه در فصل پاییز قرار داریم و در آستانه فصل سرد سال هستیم، اضافه کرد: این مهم بر اهمیت هر چه بیشتر همدلی و کمک مردم به آوارگان فلسطینی و مردم جنوب لبنان می افزاید.

وی با اشاره به همدلی و همراهی ائمه جماعت، هیات امنا و کانون های فرهنگی هنری مساجد در این حرکت بشر دوستانه، بیان کرد: موضوع اطلاع رسانی ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت باید به جدیت پیگیری و اجرا شود.

این مقام مسئول به حضور صندوق کمک‌های جبهه مقاومت در مساجد سطح شهر اراک اشاره کرد و ادامه داد: این مهم هر شب در یک مسجد انجام می شود و حضور صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی و حضور موثر هلال احمر با قهمکاری ائمه جماعات در مساجد بسیار راهگشا و کاری ارزشمند خواهد بود.

شهرجردی با اشاره به اینکه امروزملت های مظلوم لبنان، غزه و یمن زیر آتش خشم رژیم صهیونیستی قرار دارند و بسیاری از آنها آواره شده اند، بیان داشت: این عزیزان نیازمند سرپناه و کمک های اولیه هستند که می طلبد مردم مسلمان و نوعدوست ایران اسلامی و دیگر آزادگان و آزادی خواهان جهان به آنها کمک کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه، اجتماع اعضای جمعیت هلال احمر و ائمه جماعت، در دفاع از جبهه مقاومت به مناسبت سالروز انتفاضه طریق الاقصی برگزار شد.

کد خبر 1784926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha