«نصر مقاومت» به سبک اهالی مسجد فاطمه الزهرا (س)

حجت الاسلام محمدی از جمع آوری کمک‌های مردمی برای لبنان خبر داد و گفت: از زمان اعلام، شاهد استقبال مردم مومن هستیم به طوری که در ظرف چند روز گذشته کمک‌ها از مرز ۶۰۰ میلیون ریال گذشته است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد فاطمه الزهرا(س) یکی از مساجد محوری و فعال در شهرری است که در سال ۱۳۶۱ تاسیس شد. برنامه های این مسجد بر محور کمک رسانی به اقشار محروم و تکریم خانواده های بی سرپرست و دلجویی از آنها، فعالیت های تربیتی و اجتماعی دنبال  می شود.

در پی تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت صدها نفر از مردم بیگناه و آوارگی دردناک برادران و خواهران مسلمان به خاطر تخریب و ناامنی و از بین رفتن معیشت بسیاری از مردم در جنوب لبنان و حجم خسارت‌های گسترده و در لبیک به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مقاومت لبنان، و به منظور اعلام همبستگی و وحدت با مبارزان و مجاهدان مسلمان، پویش کمک به مردم لبنان آغاز شده است، مساجد کشور همچون دیگر نهادها و ارگان ها در کمک رسانی به مردم مظلوم لبنان به میدان آمده اند، یکی از این مساجد، مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرری است که در جمع آوری کمک های نقدی، برگزاری جلسات تبیینی در تشریح پیروزی های جبهه مقاومت برگزار می‌کند.

حجت الاسلام «علی محمدی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از جمع آوری کمک های مردمی جنک‌زدگان مظلوم لبنان در مسجد فاطمه الزهرا(س) خبر داد و گفت: در روزهای گذشته نهادهای مختلف و حتی بسیاری از مردم به کمک  لبنانی‌ها رفته‌اند و شاهد بودیم که مردم با اهدای طلا و سکه و واریز پول برای کمک به مردم لبنان وارد میدان شده اند، اما به دلیل حجم بالات خرابی های این سرزمین که توسط رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفته، همچنان این سرزمین نیازمند یاری مردم مومن است.

امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرری بیان کرد: از زمان اعلام فراخوان برای کمک رسانی به مردم لبنان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) دستگاه‌های کارت خوان در مسجد مستقر شده و مردم مومن و نمازگزار می توانند کمک هایشان را به شماره حساب های اعلام شده واریز نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از زمان اعلام جمع آوری کمک ها، شاهد استقبال مردم مومن برای کمک رسانی به جنک‌زدگان لبنان هستیم، به طوری که در ظرف چند روز گذشته کمک ها از مرز ۶۰۰ میلیون ریال نیز گذشته است.

«نصر مقاومت» به سبک اهالی مسجد فاطمه الزهرا (س)

حجت الاسلام محمدی همچنین از راه اندازی پویش «نذر قربانی» خبر داد و افزود: برای سلامت رهبر معظم انقلاب و پیروزی جبهه مقاومت قریب ۳۰ گوسفند در قالب این پویش ذبح و میان اقشار محروم منطقه شهرری توزیع شد.

امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرری همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت به همت این مسجد در شهرری خبر داد و گفت: پس از انجام عملیات وعده صادق۲ نیز سلسله نشست های تبیینی برگزار شد و به صورت خودجوش اهالی محله معلم شهرری درخیابان حضور یافته و برای انجام این عملیات غرورآفرین تکبیر گفته و برای سلامت رزمندگان اسلام دعا کردند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد این مسجد کمک رسانی به اقشار محروم و بی بضاعت است، گفت: به منظور حمایت های مسجد فاطمه الزهرا(س) از محرومان طرح «مهر مهدوی» با هدف کمک رسانی به محرومان و توزیع بسته های ارزاق به خانواده های تحت پوشش مسجد چندین سال است که اجرا می شود و به خانواده نیازمند تحت پوشش کمک های معیشتی به صورت ماهیانه صورت می گیرد.

امام جماعت مسجد فاطمةالزهرا(س) شهرری خاطر نشان کرد: در دوران کرونا نیز با محوریت این مسجد ستادی در شهرری تشکیل و رصد، بررسی و برنامه ریزی برای خدمت رسانی به اهالی محله و شناسایی اقشار بی بضاعت را دنبال می کرد.

کد خبر 1785882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha