«کبری غیاثی» نماد حجاب و افتخار در عرصه ورزش

کبری غیاثی، پیشکسوت تیراندازی و نایب رئیس فدراسیون، از تجربه‌های چهل ساله خود در عرصه ورزش و دفاع ملی می‌گوید او به ورزشکاران توصیه می‌کند تا تقوا و عفاف را در میادین بین‌المللی به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی ایران، از تجربه‌های طولانی خود در عرصه ورزش و مربیگری می‌گوید.

او فعالیت‌هایش را در سال ۱۳۵۹ با شروع جنگ ایران و عراق آغاز می‌کند؛ غیاثی که در یک خانواده نظامی پرورش یافته است، اظهار داشت: "فعالیت من از زمانی آغاز شد که کشور درگیر جنگ بود. من به دلیل آشنایی با سلاح‌های ورزشی وارد عرصه مربیگری شدم و از همان اوایل جنگ به عنوان مربی دفاع نظامی فعالیت کردم."

«کبری غیاثی» نماد حجاب و افتخار در عرصه ورزش

وی اشاره کرد که فعالیتش تنها به شهرها محدود نبوده و در روستاها نیز به تربیت نیروهای ورزشی مشغول بوده است.

این پیشکسوت عرصه تیراندازی، که در دوران حرفه‌ای خود سه دوره ریاست بر تیراندازی استان ایلام و ریاست بخش تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان را نیز بر عهده داشته است، از تجربیات گسترده خود سخن به میان آورد.

غیاثی که دارای ۱۲ سال سابقه مربیگری تیم‌های ملی و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان است، گفت: "چندین دوره به عنوان مربی تیراندازی، در کنار ورزشکاران جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی حضور داشته‌ام. افتخارم این است که همیشه با حفظ حجاب کامل در این رویدادها شرکت کرده‌ام."

«کبری غیاثی» نماد حجاب و افتخار در عرصه ورزش

غیاثی همچنین به افتخارات خود به عنوان مربی برتر کشور اشاره کرد و افزود که به دفعات به عنوان مربی نمونه به استان معرفی شده است.

وی که خود را جزو خانواده ایثارگران می‌داند، تاکید کرد که همچنان به فعالیت‌های ورزشی و مربیگری مشغول است و پایان‌نامه ارشد تربیت بدنی خود را در زمینه بازاریابی در ورزش پیگیری می‌کند.

غیاثی خاطرنشان کرد که در حال حاضر به مربیگری در مسابقات آسیایی نیز پرداخته است و با وجود مسئولیت‌های متعددی که در طول دوران حرفه‌ای خود داشته، همیشه در میدان حضور داشته و به خدمت به جامعه ورزشی و جوانان کشور ادامه داده است.

کبری غیاثی به عنوان یک بسیجی شناخته می‌شود. او در مراسم تجلیل از خود به عنوان "خواهر بسیجی" معرفی شده و فعالیت‌هایش در زمینه‌های ورزشی و اجتماعی به همراه تعهد به اصول اسلامی و حجاب، مورد تأکید قرار گرفته است.

غیاثی همچنین به عنوان نایب رئیس فدراسیون تیراندازی ایران فعالیت می‌کند و در این نقش به ترویج فرهنگ حجاب و عفت در عرصه‌های بین‌المللی پرداخته است.

کبری غیاثی به ورزشکاران توصیه می‌کند که تقوا و عفت را در میادین بین‌المللی به نمایش بگذارند، زیرا این ویژگی‌ها نماد شخصیت و فرهنگ اسلامی آنان است.

او بر اهمیت حجاب به عنوان منبع آرامش و نشاط روحی تأکید دارد و معتقد است که حجاب هیچ‌گاه محدودیت ایجاد نمی‌کند.

غیاثی همچنین به ورزشکاران می‌آموزد که باید در مسابقات به عنوان نمایندگان ملت خود عمل کنند و با افتخار از ارزش‌های فرهنگی خود دفاع کنند.

کد خبر 1785980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha