هیچ منع قانونی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد

فیاضی با بیان اینکه اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در این هفته مشخص می شود گفت: هیچ مانع قانونی برای اجرا نکردن همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد.

«عبد الوحید فیاضی» نماینده نور و محمود آباد در مجلس دوازدهم در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و اجتماع خبرگزاری شبستان با اشاره به آخرین جرییات همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: نمایندگان مجلس در ادوار مختلف تلاش های زیادی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کردند ضمن اینکه تلاش های مستمر نمایندگان مجلس دوازدهم هم تا حدودی به ثمر نشسته و با پیگیری های صورت گرفته و جلساتی که توسط سه قوه (مجریه، قضاییه و مغننه) برگزار شد مقرر شد؛ عملیات اجرایی این طرح به زودی مشخص شود.

وی با بیان اینکه بدهی دولت به گندمکاران و همسان سازی حقوق بازنشستگان دو مساله مهم است که باید به زودی مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد: رییس مجلس قول هر دو را دادند و در جلسه علنی هم اعلام نمودند؛ امیدواریم هر چه زودتر شاهد حل مشکلات این دو حوزه باشیم.

فیاضی با بیان اینکه منابع لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود دارد  تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان در قانون هم وجود دارد؛ منتهی دولت مدعی عدم وجود منابع لازم برای اجرایی کردن این مساله بود؛ این در حالی است که منابعش را جذب کردند و این منابع جزو کسوراتی بود که قبلا کسب شده بود.

نماینده مجلس نور و محمود آباد بیان کرد: هیچ مانع قانونی برای اجرا نکردن همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد؛ چنان چه دولت بخواهد در این زمینه کوتاهی کند باید در برابر مجلس پاسخگو باشد؛ چرا که هیچ مشکلی از لحاظ تامین منابع در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 1785993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha