یک‌هزار معلم در استان مرکزی استخدام شدند

مولوی با اشاره به اینکه یک‌هزار معلم امسال جذب آموزش و پرورش استان مرکزی شدند، گفت: با آغاز سال تحصیلی، هیچ کلاسی بدون معلم نبود.

حسین مولوی با اشاره به اهمیت آموزش صحیح آینده سازان ایران اسلامی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در همین راستا امسال یک‌هزار معلم در استان مرکزی استخدام شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۰۰ نفر مشمول بازنشستگی شدند، ادامه داد: از این تعداد ۸۰۰ نفر از آموزش و پرورش منفک شدند و ۶۰۰ نفر در آموزش و پرورش به فعالیت خود ادامه دادند.

این مقام مسئول در ادامه به کمبود خدمتگذار و سرایدار در مدارس اشاره کرد و گفت: کمبود در این بخش در آینده آموزش و پرورش را با چالش مواجه خواهد کرد که در نشست اخیر شورای آموزش و پرورش، قول جذب ۴۰ هزار نیرو در سطح کشور داده شده است.

مولوی با اشاره به اینکه سال گذشته مشکل تامین و توزیع کتاب تا آذرماه ادامه داشت، اظهار داشت: با تلاش های انجام شده امسال این مهم تا امروز که کمتر از یک ماه از سال تحصیلی می‌گذرد حل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی به کسب رتبه برتر استان مرکزی در کمیته درآمد اختصاصی اشاره کرد و ادامه داد: این استان مورد تقدیر قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان مرکزی در نمره میانگین متوسط سوم در منطقه سبز قرار گرفته است، اظهار داشت: این اداره کل باید در رشته‌های انسانی سرمایه‌گذاری انجام دهد.

کد خبر 1786016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha