روحانیون با شبهه‌زدایی، دانش‌آموزان را در برابر تهاجم دشمن بیمه کنند

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: امروز دنیا شاهد یک جنگ چند بعدی است که هم جنگ نظامی را رژیم صهیونیستی به اوج خود رساند و روحانیون با شبهه‌زدایی، دانش‌آموزان را در برابر تهاجم دشمن بیمه کنند.

ربه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی، امروز نشست مربیان طرح امین ارومیه با دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات شهید آوینی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی با توجه به قومیتی بودن استان، مربیان امین فعال در مدارس استان برای همه اقشار و مذاهب برنامه‌ریزی کرده و در مدارس اجرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: درخواست ما از مسئولین کشوری این است که استان آذربایجان‌غربی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: امروز دنیا شاهد یک جنگ چند بعدی است که هم جنگ نظامی را رژیم صهیونیستی به اوج خود رسانده و به پشتوانه غرب کودکان و زنان را به خاک و خون می‌کشد و هم امپراطوری رسانه‌ای غرب علیه اسلام فعال است و روحانیت و طلاب در این جنگ در خط مقدم هستند و با شبهه‌زدایی دانش‌آموزان را در برابر تهاجم دشمن بیمه می‌کنند.

وی تاکید کرد: دنیا متوجه شده است که ایران اسلامی ام‌القری اسلام است و طلاب و روحانیون در میدان نبرد با دشمن هستند .

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: بیش از ۵۰ کشور از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و در حالی که در برابر این کفر ایران اسلامی است که ایستاده و در واقع جنگ احزاب دیگری است و تمام کفر در برابر اسلام ایستاده است و قبلا مخفیانه از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند اما امروز علنا آمار کمک‌های خود به این رژیم را رسانه‌ای می‌کنند.

وی عنوان کرد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ لبنان از بین رفتن این رژیم را قطعی می‌کند و البته شکست خورده‌اند و به روی خود نمی‌آورند و رسانه‌ای نمی‌کنند و ان‌شاالله همان‌گونه که رهبر انقلاب نیز بیان کردند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

کد خبر 1786037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha