بومی بودن و توانمندی اولویت اصلی انتخاب استاندار گلستان/ بروکراسی اداری کشور را فلج کرده است

سنگدوینی تاکید کرد: بومی بودن، توانمندی، دلسوز و آشنا به جغرافیای سرزمین و شناخت وضعیت اقتصادی و اقوام استان از اولویت های انتخاب استاندار گلستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی شامگاه امروز (پنجشنبه ٢۶ مهر) در نشست خبری با اشاره به اقتدار ۴۵ ساله جمهوری اسلامی ایران، گفت: اقتدار نظام به دلیل حضور مردم است و باید برای مردم کار کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی یک مدیر انتخاب می شود باید با تمام وجود برای مردم کار کند، این اداره، میز و صندلی برای مردم است.

رسیدگی به مشکلات مردم در کاروان خدمت

وی با اشاره به کاروان خدمت، گفت: این کاروان خدمت از محلات گرگان آغاز شده و هر شب با حضور در یکی از مساجد در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و بر اساس آن مدیران را دعوت می کنیم.

سنگدوینی اظهارداشت: صدای ما بلند است و اگر مدیری در این جلسات حضور نیافت، به گوش استاندار و وزیر رسانده می شود.

وی گفت: بهترین کار برای شنیدن مطالبات مردم، حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات آنان است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: کاروان خدمت مصوبات خوبی در روستاها داشته است و ٨٠ درصد خدمات و مصوبات محقق شده است.

وی گفت: این اقدام باعث دیدار مردم با مدیران و بیان مشکلات شان به صورت راحت شدند.

باید سپر بلای مردم باشیم

سنگدوینی با تاکید بر اینکه باید سپر بلای مردم باشیم، افزود: بروکراسی اداری سبب فلج شدن کشور شده است.

وی در خصوص اقتصاد و معیشت مردم، تاکید کرد: برای تحول کشور باید بخش خصوصی وارد شود و قبل از ورود بخش خصوصی، باید امنیت را برای بخش خصوصی فراهم کرد.

گلستان جزو ۴ استان محروم کشور

نماینده مردم گرگان و آق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان گلستان جزو چهار استان محروم کشور است و در حال حاضر تنها راه حل آن بخش خصوصی است.

وی گفت: استان گلستان از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است و هیچ استانی مانند گلستان قابلیت سرمایه گذاری ندارد و باید به آن کمک کنیم.

سنگدوینی، بیمارستان متمرکز، تله کابین، رفع معضل ترافیک و ایجاد خط ویژه را از نیازهای شهر گرگان بیان کرد.

از عملکرد شهردار گرگان ناراضی هستم 

وی در ادامه با ابراز نارضایتی از عملکرد شهردار گرگان، افزود: اگر کسی نمی تواند کار کند به کنار برود و افراد دلسوز در این جایگاه قرار گیرند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در خصوص انتخاب استاندار گلستان، گفت: نمایندگان مجلس مدیر انتخاب نمی کنند بلکه نظر مشورتی خود را اعلام می کنند. با نماینده ولی فقیه در استان هم مشورت کرده و با هم وفاق خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: بومی بودن، توانمندی، دلسوز و آشنا به جغرافیای سرزمین و شناخت وضعیت اقتصادی و اقوام استان از اولویت های انتخاب استاندار گلستان است.

سنگدوینی ادامه داد: تا زمانی که علی محمد زنگانه به عنوان استاندار هستند از ایشان حمایت می کنم و زمانی که ایشان رفت باید زودتر تعیین تکلیف شود.


 

کد خبر 1786132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha