مقاومت افتخاری بی نظیر است/ الازهر تسلیت گفت

الازهر مصر در بیانیه‌ای امروز شهادت « قهرمانان مقاومت فلسطین» را تسلیت گفت و اعلام کرد: مقاومت افتخاری بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، الازهر مصر امروز(جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳) با انتشار بیانیه‌ای که در شبکه ‌های اجتماعی منتشر شد، اعلام کرد: شهادت «شهدای قهرمان مقاومت فلسطین» را که به دست صهیونیست‌های جنایتکار به شهادت رسیدند، تسلیت می گوییم.

دراین بیانیه آمده است: این دست صهیونیستی در سرزمین عربی ما ویرانی و فساد به بار آورده است. در برابر دیدگان کشورهایی که از نظر اراده ، توانایی و تفکر فلج شده اند، کشتار، خرابی، اشغالگری، تصرف و نابودی انجام می دهد و جامعه بین المللی مانند سکوت مردگان در قبرها در سکوت فرو رفته است و قانون بین المللی که ارزش آن با قیمت مرکبی که با آن نوشته شده، برابر نمی کند.

الازهر افزود: شهدای مقاومت فلسطین، به واقع مبارزان مقاومت بودند، آنها دشمن خود را به وحشت انداختند و ترس و وحشت را در دل آنها ایجاد کردند، آنگونه که دشمن تلاش می کند به دروغ و فریب آنها را به تصویر بکشد، تروریست نبودند، بلکه رزمندگان مقاومتی بودند که به خاک وطن خون چنگ زدند تا اینکه خداوند روزی آنها را که درحال دفع توطئه‌ها و حملات دشمنان و دفاع از خاک و آرمان خود و اعراب و مسلمانان بودند، شهادت قرار داد.

الازهر همزمان با اعلام تسلیت شهدای مقاومت فلسطین، بر اهمیت افشای دروغ پراکنی رسانه‌ای صهیونیستی و تلاش شان برای تحریف نمادهای مقاومت فلسطین در اذهان جوانان و فرزندان ما  تاکید می کند.

الازهر تاکید کرد: مقاومت، دفاع از ون، خاک و آرمان و جان باختن در راه آن، افتخاری بی نظیر است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته پنجشنبه با توجه به اینکه جنگ اسرائیل در نوار غزه هنوز به پایان نرسیده است، از شهادت «یحیی سنوار» خبر داد.

کد خبر 1786148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha