جنگ امروز، جنگ رسانه‌ای است

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: هر مسلمانی که بتواند ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی بزن قدمی برای بشریت برداشته است و جنگ امروز، جنگ رسانه‌های است و نباید در عمل به آن غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام جمعه شهرستان پلدشت، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان این‌که امتحانات الهی در انسان‌های مختلف متفاوت است، اظهار کرد: خداوند یکی را با فقر و یکی را با ثروت می‌آزماید و سعادت زندگی دنیا و آخرت در گرو اطاعت محض از پروردگار است، انسان باید به این مسائل نهایت دقت را داشته باشد.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به حماسه جمعه نصر افزود: نمازجمعه نصر بزرگ‌ترین رزمایش عبادی، سیاسی، نظامی و امنیتی جهان بود و بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت خود را به نمازجمعه رساندند که امام‌جمعه‌اش شجاع‌ترین امام‌جمعه جهان است و این نماز جمعه مکمل عملیات وعده صادق ۲ و محکم‌تر از آنها بود؛ جمعیت حاضر در نمازجمعه هرکدام به منزله یک موشک بالستیک به قلب تل‌آویو و رژیم کودک کش اسرائیل بود و مردم کاری کردند که رجزخوانی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را خفه کردند.

وی گفت: صهیونیست‌ها رجز می‌خواندند که وعده صادق ۲ را پاسخ می‌دهیم؛ اما اقدام شجاعانه رهبر انقلاب در نمازجمعه نصر و اقدام ولایت‌مدارانه و هوشمندانه و برخاسته از بصیرت ملت ایران این امام شجاع انقلابی ورق را برگرداند و یکی از بهترین کمک‌ها به جبهه مقاومت روایت صحیح است، بعد از هر حماسه و عملیات پیروزمندانه مهم‌ترین اقدام لازم روایت آن حماسه است و این هنر اصحاب رسانه است که صحیح‌ترین روایت را به‌صورت هنرمندانه به مخاطب منتقل کنند و البته امروز روایت غالب همبستگی حول محور ولایت و حمایت از مقاومت است.

حجت‌الاسلام طالبی خاطرنشان کرد: عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ به طور مشخص مراکز نظامی، اطلاعاتی و کلیدی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است و این پیروزی اقتدار ایران اسلامی به محوریت جبهه مقاومت است و امروز دشمنان با شبهه‌افکنی و بی‌آبرویی به دنبال رسیدن به قدرت پوشالی و شکست خورده‌ای هستند که حماسه جبهه مقاومت و ایران را تخریب کنند.

وی با اشاره به روایتگری صحیح گفت: در روایت باید دو رکن صداقت و ابتکار عمل وجود داشته باشد و رهبر انقلاب در جمعه نصر و در میدان فرصت می‌دهد تا بگوید ما مقتدر و آماده هستیم و هیچگاه ترس به خود راه نمی‌دهیم و مانند مسئولان برخی کشورها به پناهگاه نمی‌رویم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: رژیم غاصب بداند با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت، خون مقاومت به جوش آمده است و نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از موعد صورت می‌گیرد و شهادت سید حسن نصرالله باعث شد یکپارچگی امت اسلامی و مقاومت بیش‌ازپیش باشد، رژیم غاصب در فکر کندن گور خود باشد.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری گفت: هر مسلمانی که بتواند ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی بزن قدمی برای بشریت برداشته است  و جنگ امروز، جنگ رسانه‌های است و نباید در عمل به آن غفلت کرد.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به شهادت یحیی سنوار گفت: نحوه شهادت یحیی سنوار نشان داد او الگویی برای سایر فرماندهان است و با تمام قدرت در برابر دشمنان ایستاد و ایستاده به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: پرتاب عصای خود به‌سوی پهپاد دشمن در لحظات شهادت خود نشان از اقتدار این شهید بود و این پرتاب آخر سنوار به سمت اسرائیل تکثیر خواهد شد.

وی با اشاره به‌روز صادرات اظهار کرد: رشد مستمر صادرات کالا باتوجه‌به افزایش تولیدات داخلی بسیار مهم است و باید به آن توجه جدی شود.

کد خبر 1786186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha