۲۰۰ هزار فلسطینی بدون غذا و ده‌ها شهید زیر آوار در جبالیا

با گذشت ۱۴ روز از محاصره شدید جبالیا، ۲۰۰ هزار فلسطینی بدون غذا و نوشیدنی و ده‌ها شهید زیر آوار در این منطقه به سرمی برند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، دستگاه دفاع شهری در غزه امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰۰ هزار فلسطینی بدون غذا یا نوشیدنی از ۱۴ روز پیش در اردوگاه جبالیا در شمال غزه در محاصره گرفتار شده اند و در معرض نسل کشی و پاکسازی نزادی ارتش اشغالگر اسرائیل قرار دارند.

در بیانیه‌ای آمده است: ارتش اسرائیل درحال بمباران و منفجر کردن ساختمان‌ها و خانه‌ها و زیرساخت‌ها در استان شمالی نوار غزه با توجه به روند نسل کشی و پاکسازی نژادی است.

دستگاه دفاع شهری اعلام کرد: در نتیجه حمله ارتش اشغالگر اسرائیل به هر شی متحرک در این منطقه، دهها نفر شهید زیر آوارها و در جاده ها وجود دارند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی امروز از گسترش عملیات زمینی خود در شمال نوار غزه برای سومین بار از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ خبر داد که این امر نشانه نادیده گرفتهن تمام قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی مرتبط با حقوق بشر است.

ارتش اشغالگر اسرائیل برای چهاردهمین روز متوالی جنگ نسل کشی و قحطی کامل در شمال نوار غزه به ویژه جبالیا و اردوگاه آن را ادامه می‌دهد و محاصره خفه کننده و قحطی را بر آنها تحمیل می کند.

کد خبر 1786187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha