منطق مقاومت به منطق غالب در دنیا تبدیل شده است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروزه دنیا در حوادث اخیر به حقانیت ملت ایران پی برده اند، گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی در قبال اقدامات وحشیانه اش بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز( جمعه ۲۷ مهر)  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار شد با اشاره به جنایت‌های رژیم سفاک و جعلی اسراییل و رزم بی امان نیروهای جبهه مقاومت در منطقه گفت: نیروهای مقاومت با اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نه تنها از بین نمی‌روند بلکه قویتر از هر زمان دیگری می‌شوند و این مقاومت ادامه دارد.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه در روزهای اخیر جنایات اسرائیل و کشتارکودکان و زنان بی دفاع و ترور رهبران ارشد جبهه مقاومت و حماس به ویژه شهادت رهبر مومن و مجاهد سید حسن نصرالله قلب همه مسلمانان را در همه جای دنیا متأثر کرده است افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی در قبال اقدامات وحشیانه اش بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

منطق مقاومت به منطق غالب در دنیا تبدیل شده است

وی به قدرت روز افزون ایران در منطقه اشاره و تصریح کرد: امروزه دنیا در حوادث اخیر به حقانیت ملت ایران به آگاهی رسیده اند.

خطیب جمعه رشت به اقامه نماز تاریخی جمعه نصر که به امامت رهبر معظم انقلاب بود اشاره کرد و گفت: این نماز بی سابقه‌ترین نماز جمعه تاریخ ایران اسلامی بود.

آیت الله فلاحتی همچنین به برخی از مشکلات کشاورزان به ویژه برنجکاران، چایکاران و باغداران زیتون هم اشاره کرد و افزود: از دولت میخواهیم برای کاهش دغدغه کشاورزان از واردات برنج تا زمان فروش محصول شالیکاران جلوگیری، مطالبات چایکاران به موقع پرداخت و وضعیت زیتونکاران استان پیگیری شود.

کد خبر 1786195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha