حماس، شهادت «یحیی سنوار» را تایید کرد

خلیل الحیه، نایب رئیس جنبش حماس در غزه امروز شهادت یحیی سنوار به همراه «محمود حمدان» فرمانده گردان تل السلطان در رفح را تایید و اعلام کرد: یحیی سنوار تا آخرین لحظه در غزه ماند و هنگام درگیری با ارتش صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، خلیل الحیه، نایب رئیس جنبش حماس در غزه، در نشستی مطبوعاتی امروز(جمعه ۲۷ مهر)، شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی این جنبش، را تایید کرد.

الحیه گفت: حماس به ملت فلسطین و امت اسلامی و آزادگان جهان، برای یک مرد تسلیت می گوید، یحیی سنوار در حالی جان خود در راه آزادی فدا کرد که سلاح بر در دست در دفاع از سرزمین غزه به شهادت رسید.

وی افزود: سنوار مجاهد پس از خروج از زندان رژیم صهیونیستی به کار خود ادامه داد تا روز طوفان عظیم به جهادش ادامه داد تا به بزرگ‌ترین افتخار دست یافت.

خلیل الحیه گفت: شهادت سنوار عزم ما را برای رسیدن به اهدافمان افزایش می دهد.

الحیه ادامه داد: خون شهدا همچنان راهگشای ما خواهد بود و انگیزه‌ای برای پایداری و استواری به شمار می آید. شهید سنوار ادامه دهنده راه کاروان شهدای بزرگ در مسیر شیخ احمد یاسین، بنیانگذار حماس بود.

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: حماس تا ایجاد یک کشور فلسطینی در کل سرزمین فلسطین به پایتختی بیت المقدس پیش می رود. شهادت سنوار و رهبران پیش از او، نهضت ما را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: اسیران اشغالگران صهیونیستی تنها زمانی بازخواهند گشت که حملات به غزه متوقف شود و عقب نشینی کامل انجام شود و  اسرای ما از بازداشتگاه ها آزاد شوند.

حماس همچنین شهادت «محمود حمدان» معروف به «ابویوسف» فرمانده گردان تل السطان در رفح و «هانی حمیدان» از فرماندهان حماس را تایید و اعلام کرد: این دو فرمانده به همراه یحیی سنوار در جریان این درگیری به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیوینستی شب گذشته(پنجشنبه 26 مهر 1403) شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس را اعلام کرد.

«محمود حمدان» فرمانده گردان تل السطان در رفح و «هانی حمیدان» از فرماندهان حماس به همراه سنوار در این درگیری به شهادت رسیدند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که اولین آزمایش DNA انجام شد و تایید شد که سنوار در درگیری در رفح شهید شده است.

کد خبر 1786199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha