لزوم اقدام ائمه جمعه برای ارائه طرحی کارساز در مقابله با جنگ نرم

آیت الله عبادی گفت: امروز جنگ سخت و مقاومت، منتظر یک طرح کارساز برای جنگ نرم است و باید یک طرح کارشناسی شده و هنرمند و موثری باید داشته باشیم که در جنگ نرم به افکار کمک کنیم و با سیاست گذاری ائمه جمعه این کار قابل اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۸ مهر) در گردهمائی ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز تمام کفر و تمام ایمان با هم دست به گریبان هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در جنگ سخت، مقاومتی بی بدیل از ناحیه نیروهای مدافع حق و مردم در پایداری و تحمل انواع مشکلات را شاهد هستیم و سرنوشت پایان این کار را جنگ نرم تعیین می کند و مسئله ای است که باید در طرح های کارشناسی شده و اولویت و محتواهای موثر و با هنر تبیین، پرده های ابهام را کنار زد.

وی ادامه داد: امروز دنیا شرایط بسیار مساعدی دارد و دوام کفر در سایه نفاق است و اگر کفر محض در مقابل ایمان باشد نمی تواند دوام بیاورد اما وقتی کفر همراه با نفاق باشد تردید ایجاد می کند و سبب زمین گیر شدن نیروها می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اروپای وحشی ۵۰۰ سال است که به صورت استعماری به جان مردم جهان افتاده است، گفت: اساس کار و انگیزه آنان بر غارت و قتل و ویرانگری است و در قالب هایی همچون دموکراسی تحمیل می کنند و تابع دلیل نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عنوان داشت: با همه ادعایی که دارند انتخابات خود را با زور انجام می دهند و در صحنه میدانی هم برای همه مردم دنیا تکلیف تعیین می کنند و می گویند که هر چه بایدن بگوید الزام آور است.

وی ادامه داد: سازمان ملل و شورای امنیت و دادگاه لاهه و حقوق بشر را در دست گرفته اند و تصمیمات آنان را وتو می کنند و دموکراسی غرب این است و متاسفانه نتوانسته ایم این موضوع را برای فرزندان خودمان بیان و تفهیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز گوهر ناب در انقلاب اسلامی به پیروی از مکتب اهل بیت (ع) به جهان عرضه شده است، افزود: دنیا امروز تشنه درک این مطالب است و مکتب اسلام بسیار پربار و قانع کننده است و باید روی آن کار ویژه کرد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: در جنگ نرم است که افکار و اندیشه ها هدایت می شود. در داخل می بینیم که برخی افراد به لیبرال دموکراسی غرب دل بسته اند و شرم آور است.

وی در ادامه گفت: حق امروز بر جوانان اروپایی روشن شده است که آمریکا و سرمایه دارانی که با خون مردم خود را تغذیه می کنند پشت نتانیاهو هستند و این مسئله قدمتی ۵۰۰ ساله دارد و ماهیت کثیف را برای فرزندان خود نتوانسته ایم تفهیم کنیم که آنان در هر جا که قدم گذاشتند دست به قتل و غارت و شکنجه و غیره زدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جنگ سخت و مقاومت، منتظر یک طرح کارساز برای جنگ نرم است، افزود: یک طرح کارشناسی شده و هنرمند و موثری باید داشته باشیم که در جنگ نرم به افکار کمک کنیم.

آیت الله عبادی بیان کرد: به شیوه های موجود اکتفا نکنید و مطابق با نیاز روز این سفره ننگین و تحمیل جنگ بر مظلومین عالم را جمع کند و این کار شدنی است و با سیاست گذاری ائمه جمعه این کار قابل اجرا است و در چنین جریانی نمی توان بی تفاوت بود.

وی در پایان گفت: شکست رژیم منحوس رقم خورده است و باید طرحی داشته باشیم که به صورت مختصر و زیبا عبارات را برای مخاطبین خود منتقل کند و به این جنگ ننگین خاتمه دهد.

کد خبر 1786293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha