لبخند ایران؛ برآمده از ارتباط میان دانشجویان و محرومان

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اجرای پویش ملی لبخند ایران؛ فلسفه و اهداف آن را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ میرمیثم مهدوی، یکشنبه(۲۹ مهر) از اجرای همزمان پویش ملی "لبخند ایران" با هدف حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان کم‌ بضاعت و کم برخوردار در استان خبر داد.
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به سومین سال برگزاری این پویش که به همت جمعیت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و با همکاری گروه‌های جهادی دانشجویی در استان؛ بازه زمانی اجرا را از ولادت امام حسن عسگری (علیه‌السلام) تا شب یلدا و با اولویت حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان کم‌بضاعت و کم برخوردار مناطق حاشیه‌ شهر راه‌اندازی دانست.
وی تصریح کرد: پویش مذکور شامل بخش‌های متعددی از جمله نذر کتاب، نذر خون، لبخند رهایی، طرح همسفره، طرح صندوق‌های قرض الحسنه، نمایشگاه جهادی، کتابخانه سیار و خوابگاه شاد است که دانشجویان جهادگر در قالب اردوهای کوتاه یک یا دو روزه لبخند رضایت و شادی را بر لبان نوجوانان و جوانان مناطق محروم حاشیه نشین می‌نشانند.
مهدوی با برشمردن آثار و برکات این پویش خاطرنشان کرد: در واقع یک پل ارتباطی میان دانشجویان و محرومان و میان امید و واقعیت شکل می‌گیرد و این پویش صرف کمک مالی و آموزشی محدود و موقت نیست بلکه معنای دیگری دارد و آن امید به آینده‌ای روشن است که شعار کلیدی و الهام بخش پویش لبخند ایران هم "ما می‌توانیم" است.

کد خبر 1786499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha