دمشق؛ میزبان موکب پرچمداران اهل بیت (ع) بیرجند

مدیر اجرایی موکب پرچمداران اهل بیت(ع) بیرجند گفت: خراسان جنوبی با برپایی این موکب در شهر دمشق به مدت ۱۰ روز برای اولین بار آماده پذیرایی از مردم جنگ زده و بی پناه لبنان و سوریه است.

محمدتقی سعیدی- مدیر اجرایی موکب پرچمداران اهل بیت(ع) بیرجند-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: موکب پرچمداران اهل بیت(ع) به مدت ۱۰ روز به نیابت از مردم خراسان جنوبی و خادمین مواکب اربعین حسینی در شهر دمشق خدمات رسانی می کند.

وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی به فعالیت های مجمع مردمی جهاد و شهادت استان اعتماد کردند و کمک های خوبی برای برپایی این موکب در کشور سوریه داشته اند و امکانات و زیرساخت را با کمک جبهه مقاومت فراهم کرده ایم.

مدیر اجرایی موکب پرچمداران اهل بیت(ع) بیرجند در ادامه گفت: از ۲۹ مهر در سوریه مستقر شده ایم و بحث طبخ غذای گرم در جوار مرقد حضرت زینب(س)را دستور کار قرار داده ایم و بحث تبلیغ اهداف محور مقاومت و اجرای برنامه های فرهنگی نیز در حال اجرا است.

دمشق؛ میزبان موکب پرچمداران اهل بیت (ع) بیرجند

سعیدی با بیان اینکه حدود ۷۰۰ میلیون تومان مردم خراسان جنوبی جهت برپایی این موکب تاکنون کمک نقدی کرده اند، افزود: حدود ۶۰۰میلیون تومان نیز کمک غیر نقدی بوده است که به تهران ارسال و سپس به سوریه و لبنان اعزام می شود.

وی عنوان کرد: یک تیم چهارنفره به نام خراسان جنوبی برای اولین بار در سوریه جهت پذیرایی از مردم جنگ زده و بی پناه لبنان اعزام شده است و مردم و خیرین جهت مشارکت در این امر می توانند به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۱۸۹۱۸ واریز کنند.

کد خبر 1786735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha