رکوردزنی اهالی مسجد نظام‌مافی در لبیک به فرمان ولی

جمع‌آوری ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک برای لبنان
رکوردزنی اهالی مسجد نظام‌مافی در لبیک به فرمان ولی

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به جمع آوری کمک های نمازگزاران مسجد جامع نظام مافی به مردم مظلوم لبنان گفت: در همین راستا بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و طلا جمع آوری و به دفتر مقام معظم رهبری اهدا شد.

حجت الاسلام «سیدمحمدتقی حسین‌زاده»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به لبیک اهالی مسجد جامع نظام مافی به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، اظهار کرد: نمازگزاران مسجد جامع نظام مافی همواره در کمک رسانی به اقشار محروم پای کار بوده اند و با توجه به اتفاقاتی که در غزه و لبنان افتاد، در روزهای اخیر بیش از ۹۰۰ میلیون تومان طلا و  ۶۰۰ میلیون تومان وجه نقد اهدا شد و در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تقدیم دفتر مقام معظم رهبری شده است.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی با اشاره اینکه در شش ماهه نخست سال هم بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک رسانی به مردم در قالب طرح همدلی صورت گرفته است، بیان کرد: در قالب طرح همدلی ۱۲۹ در فروردین ماه ۱۰۰ سبد کالا به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، طرح همدلی ۱۳۰ اردیبهشت ماه ۱۰۰کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، همدلی  ۱۳۱ خرداد ماه، ۱۰۰ سبد کالا به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان، همدلی ۱۳۲ تیرماه عیدی به ۴۰ یتیم به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان صورت گرفت.

وی ادامه داد:  در طرح همدلی ۱۳۴ هم در مرداد ماه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کارت هدیه اهدا شد و در همدلی ۱۳۵ نیز در شهریور ماه به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت گردید. همچنین در طرح همدلی ۱۳۶ در شهریور ماه نیز  اهدای ۸۰ سبد کالا به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد و در قالب همدلی ۱۳۷، هم ۱۱۰ گوسفند به ارزش یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان ذبح و گوشت آن میان اقشار محروم توزیع گردید.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی همچنین گفت:  در قالب همدلی  ۱۳۸ هم کمک هزینه درمانی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت گردید و در قالب طرح همدلی ۱۳۹ نیز تهیه نان به ارزش ۷۰ میلیون تومان توزیع شد و در همدلی ۱۴۰ هم قرض الحسنه به ارزش یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به اقشار محروم اعطا شد  و در قالب طرح همدلی ۱۴۱ هم به ۴۰ یتیم به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان عیدی پرداخت شد.

اهدای کمک مردمی به محرومین در سال ۱۴۰۲ به ارزش چهار میلیارد تومان

وی اظهار کرد: میزان کمک رسانی های صورت گرفته به اقشار محروم در سال ۱۴۰۲ هم چهار میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ نیز دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

یادآور می شود، مسجد جامع نظام مافی مسجدی در منطقه ۵ تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی واقع شده است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و  همچنین، در جذب افراد به مسجد هم دارای ابتکارات جالبی است به طوری که برای حضور افراد در مسجد از همان سنین کودکی برنامه ریزی می کند.

کد خبر 1786858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha