اهدای هزینه مراسم گرامیداشت سالگرد شهید زنگویی به غزه و لبنان

درپی لبیک به ندای مقام معظم رهبری پیرامون کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان هزینه مراسم گرامیداشت سالگرد شهیدمحمد زنگویی زوزنی ازسوی خانواده این شهید والامقام به مردم فلسطین و لبنان اهدا گردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، در گرامیداشت سالگرد شهادت شهید محمد زنگویی زوزنی، خانواده معظم این شهید والامقام در شهرستان خواف هزینه مراسم را به مردم مظلوم غزه و لبنان کمک کردند.

 هرساله همزمان با شهادت پاسدار شهید محمد زنگویی زوزنی درراستای ارج نهادن به مقام ایثاروشهادت ازسوی خانواده معظم شهیدمراسمی درزادگاهش برگزار می گردد.

 درپی لبیک به ندای مقام معظم رهبری پیرامون کمک به مردم مظلوم غزه ولبنان هزینه این مراسم ازسوی خانواده این شهید والامقام به مردم فلسطین و لبنان اهدا گردید. 

گفتنی است، پاسدارشهید محمد زنگویی زوزنی در خانواده ای مذهبی و انقلابی در روستای زوزن خواف چشم به جهان گشود. بعد از گذراندن مقاطع تحصیلی در سال ۱۳۵۹ برای تشکیل پایگاه بسیج جهت همکاری و نیز آشنایی با دوره های مختلف راهی تربت حیدریه شد و در سال ۱۳۶۰ روانه جبهه حق علیه باطل گردید. سرانجام برای حفظ مرزهای ایران اسلامی و دفاع از انقلاب ارزشمند ایران در دوم آبان ۱۳۶۲ در منطقه سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قسمتی از وصیت نامه شهید:

خطاب به والدین:
اگر شهید و مفقود الاثر شدم هرگز ناراحت نباشید و گریه نکنید چون این گریه ها بزرگترین کمک به منافقین می باشد.  مگر ما شیعیان امام حسین علیه السلام نیستم، مگر ما آن مردمی نیستیم که در ماه های محرم و صفر در مساجد و حسینیه ها عزاداری و گریه می کنیم، از خداوند درخواست می کنم که ای کاش در زمان امام حسین علیه السلام می بودیم که به یاری آن امام می رفتیم، حال بعد از هزار و سیصد سال و اندی دوران امام حسین علیه السلام تکرار شده و امام خمینی، حسین زمان است. پس در گفتارها صادق باشید و عملاً پیرو امام حسین علیه السلام باشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1786950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha