حزب الله، مسئولیت حمله به منزل نتانیاهو را بر عهده گرفت

محمد عفیف، سخنگوی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حزب‌الله مسئولیت حمله به خانه نتانیاهو در قیصریه را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، محمد عفیف، سخنگوی حزب‌الله لبنان روز سه شنبه (یکم آبان امه) اعلام کرد: مقاومت اسلامی در لبنان مسئولیت کامل، کامل و انحصاری عملیات هدف قرار دادن خانه نتانیاهو جنایتکار در قیصریه را بر عهده گرفته است.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ضاحیه بیروت خطاب به نتانیاهو گفت: چشم‌های رزمندگان مقاومت می‌بینند و گوش‌هایشان می‌شنود اگر این بار دست ما به شما نرسد، بین ما و شما روزها و شب‌ها میدان جنگ قرار دارد.

وی با بیان اینکه مقاومت در لبنان و سیستم کنترل و هماهنگی آن به خوبی پیش می‌رود، افزود: خطوط حمایت نظامی و لجستیکی از حزب الله به حالت قبل بازگشته است.

عفیف خطاب به رهبران اشغالگر اسرائیل گفت: آهن در برابر آهن، خون در برابر خون و آتش در برابر آتش.

وی همچنین با اشاره به اینکه میانگین روزانه عملیات مقاومت در حال افزایش است که در طول روز به ۷۲ عملیات می‌رسد، گفت: هدف‌گیری شمال و عمق صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت و قدرت ما از نظر کیفی و کمی افزایش می‌یابد.

بمباران مؤسسه «قرض الحسن» هیچ توجیهی ندارد

عفیف گفت: دشمنان صهیونیستی به بهانه وجود انبارهای اسلحه در حومه جنوبی بیروت موسسه «قرض الحسن» را بمباران کرده‌اند که این بمباران هیچ توجیهی ندارد و هدف از این حملات، از بین بردن اعتماد بین لبنانی‌ها است.

عفیف همچنین با تأکید بر اینکه «حزب‌الله حقوق خود را از این نهاد دریافت نمی‌کند و تسلیحات خود را از آن  تأمین مالی نمی‌کند»، افزود: مؤسسه «قرض الحسن» این روز را پیش‌بینی کرده و آنچه را که موظف است در قبال سپرده‌گذاران خود انجام خواهد داد.

عفیف با اشاره به اینکه مسئولیت حفظ جان اسرا بر عهده دشمن است و ما از صلیب سرخ می خواهیم که این امر را تضمین کند، گفت: آنچه دشمن اسرائیلی تحت فشار از اسیران استخراج می‌کند،   بی ارزش است.

وی اعلام کرد: دیری نمی‌گذرد که مقاومت در لبنان اسیر دشمن خواهد داشت و ما بر سر آنها مذاکره خواهیم کرد.

بدون مذاکره زیر آتش

عفیف در خصوص حمایت آمریکا از اسرائیل گفت: آمریکا در ادامه حیات خود در تجاوز به لبنان شریک است و آمدن نماینده این کشور نظر ما را مبنی بر اینکه آمریکا مادر تروریسم است، تغییر نمی‌دهد.

عفیف بر اعتماد مقاومت به رئیس جمهور نبیه بری تاکید کرد و گفت: هیچ مذاکره ای زیر آتش انجام نمی‌شود.

عفیف رژیم صهیونیستی را که یک سلسله قتل عام در روزهای گذشته به ویژه در محییب، نبطیه و بعلبک انجام داد، محکوم کرد و گفت: این قتل عام پس از هدف قرار دادن اردوگاه‌ها و پایگاه‌های دشمن در حیفا توسط نیروهای مقاومت صورت گرفته است.

کد خبر 1786979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha