راه اندازی پویش جمع آوری ۲۰۰۰ تخته پتو در گلستان

بابایی گفت: با هدف کمک به مردم آواره لبنان، پویش جمع آوری ۲ هزار تخته پتو برای فرزندان یتیم و جنگ زده لبنان تا قبل از شروع سرما راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، عیسی بابایی گفت: در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آواره شدن بیش از ۱۲۰ هزار زن و کودک لبنانی، پویش جمع آوری ۲ هزار تخته پتو برای این خانواده ها در سطح استان گلستان راه اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به وجود بیش از ۱۷ هزار کودک در جمع آوارگان لبنان و فلسطین، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در مناطق اشغالی، جمع آوری پتو برای مردم جنگ زده لبنان یک اقدام انسان دوستانه و ضروری است که می تواند به بهبود شرایط زندگی مردم مظلوم لبنان که تحت تاثیر جنگ و بحران های انسانی از سوی اسرائیل غاصب و صهیونیسم قرارگرفته اند، منجر شود.

وی با اشاره به راه اندازی این پویش در سراسر استان، گفت: پس از حکم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کمیته امداد درکنار ماموریت های اساسی خود در دستگیری از نیازمندان و براساس درخواست خیرین و مردم نوعدوست پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی برای ملت مظلوم لبنان و فلسطین را مستقر کرد و در ادامه نسبت به جمع آوری پتو بعنوان اساسی ترین نیاز مردم آواره اقدام می کند.

بابایی ادامه داد: رعایت امانت داری بین نیکوکاران و افراد نیازمند هدف غایی و مهم کمیته امداد است و ریالی از وجوهات کمیته امداد اعم از صدقه، زکات، اکرام ایتام و ... که برای نیازمندان کشور جمع آوری می شود به سایر کشورها منتقل نمی شود و فقط در شرایط خاص و برابر اعلام قبلی به مردم و همچنین نیت خیرین ونیکوکاران همانند روز قدس و کمک به مردم لبنان، به این امر اختصاص می یابد.

وی افزود: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و همچنین پایگاههای مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت کمکهای مردمی هستند و مردم خیر و نوعدوست استان می توانند با حداقل خرید یک پتو و یا اهدای پتوی تمیز و مناسب منزل خود در این پویش شرکت کنند.

کد خبر 1787004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha