تاکید بر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه

شهردار اراک گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا محمودی، شهردار اراک، در همایش مد و لباس که به مناسبت هفته فرهنگی اراک برگزار شد، گفت: ترویج سبک پوشش ایرانی و اسلامی در جامعه امری ضروری است.


شهردار اراک با اشاره به برپایی نمایشگاه مد و لباس در فرهنگسرای شهر اراک، افزود: این نمایشگاه الگویی برای طراحان جوان و نوجوان است و دانش آموزان رشته های طراحی و دوخت می توانند با الگو گیری از آثار موجود در این نمایشگاه به تولید آثار فاخر بپردازند. 


وی  هفته فرهنگی اراک را یکی از اقدامات مهم در شهر اراک دانست و بیان کرد: این هفته با هدف تبیین هویت شهر و پرداختن به فرهنگ بومی و منطقه ای با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

این مقام مسئول هفته فرهنگی را فرصت مهمی برای معرفی بیشتر پتانسیل‌ و توانمندی‌های این شهر دانست و بیان داشت: شهر اراک توانمندی‌ها و ویژگی‌های خاص و ممتازی دارد که شاید تاکنون به آنها به اندازه کافی پرداخته نشده و باید با برنامه های فرهنگی این ویژگی ها را برجسته کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای هفته فرهنگی اراک، ۴۰ رویداد در قالب ۱۵۰ عنوان برنامه در طول هفته فرهنگی اراک تدارک دیده شده است، گفت: همایش مد و لباس یکی از این برنامه‌ها است که تلاش شده مدل‌های ارایه شده بر اساس سنت و آثار هنری ویژه شهر اراک باشد.

۲۸ مهرماه تا چهارم آبان‌ماه به عنوان هفته فرهنگی اراک نامگذاری شده و در طول این هفته ۱۵۰ عنوان برنامه تدارک شده است.

کد خبر 1787052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha