خادمیاران آران و بیدگلی افزون بر ۲ میلیارد ریال به مردم لبنان کمک کردند

دبیر کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل از کمک افزون بر ۲ میلیارد ریالی خادمیاران آران و بیدگلی به مردم لبنان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل با اجرای پویش «ایران همدل» ۲ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال شامل انواع پتو، تشک ، طلاآلات و وجه نقد را برای کمک به مردم لبنان جمع‌آوری کردند.

دبیر کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل با اشاره به اجرای پویش «ایران همدل» به  محوریت و برنامه‌ریزی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی   شهرستان و در راستای لبیک به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی برای کمک به مردم غزه و لبنان گفت: با همکاری و هم‌افزایی ۱۰کانون عمومی و تخصصی دفتر خدمت رضوی شهرستان ۲۱ گرم و ۲۹ سوط طلاآلات، وجه نقد ۱۱ میلیون ریالی، ۱۴ تخته فرش ۶ و ۱۲ متری، ۲۰۱ تخته انواع پتوی تک نفره، دو نفره و مسافرتی و تشک به مدت یک هفته جمع‌آوری شد.

خادمیاران آران و بیدگلی افزون بر ۲ میلیارد ریال به مردم لبنان کمک کردند

وی افزود: انواع پتو، فرش‌ها و تشک همزمان با روز چهارشنبه امام رضایی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان، طلاآلات و وجه نقد جمع‌آوری شده نیز به برای تحویل دفتر مقام معظم رهبری به امام جمعه شهرستان تحویل داده شد.


 آذرباد با تاکید بر جمع‌آوری و اهدای کل طلاآلات توسط خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی آران و بیدگل یادآورشد: ۱۴ سکه پارسیان، یک جفت گوشواره، سه حلقه النگو و وجه نقد به ارزش ۹۳۱میلیون و ۱۰۰ هزار ریال توسط این کانون جمع‌آوری و اهدا شد.


وی تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی خادمیاران کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی در آران و بیدگل شامل ۱۴ تخته فرش ماشینی به ارزش  ۱۴۰ ملییون ریال، ۱۹۸ تخته انواع پتوی تک نفره، دو نفره و مسافرتی و سه تشک به ارزش ریالی یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بود.

خادمیاران آران و بیدگلی افزون بر ۲ میلیارد ریال به مردم لبنان کمک کردند

دبیر کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهارداشت: کانون‌های عمومی مشارکت کننده در پویش ایران همدل شامل کانون امام رضا(ع)، معین الضعفا، ثامن‌الائمه، ثامن الحجج، انیس النفوس، شمس الشموس، غریب الغربا، عالم آل محمد(ص)، ضامن آهو، سلطان طوس و کانون‌های تخصصی، کانون تعلیم وتربیت، بانوان و خانواده، تبلیغ دینی و تخصصصی زیارت بودند که در مجموع ۷۰ تخته پتوی دونفره، ۱۲۱ تخته پتوی تک نفره، هفت پتوی مسافرتی و سه تشک جمع‌آوری و اهدا کردند.


به گفته وی، ۲۱۴ خادمیار رسمی رضوی شامل ۱۲۳ نفر زن و ۹۱ نفر مرد و ۷۴ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون خدمت رضوی عمومی و هشت کانون تخصصی خبر و فضای مجازی، تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده رضوی، حقوقی، مشاوره و مددکاری، سلامت، زیارت و کانون تخصصی تبلیغ دینی شهرستان آران و بیدگل در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، اقدامات تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان فعالیت‌های شاخصی دارند.


چهارمین مرحله‌ی پویش مردمی «ایران همدل» در لبیک به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی و به‌منظور جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی هموطنان عزیز برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان در سراسر کشور در حال اجرا است که مورد تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی در شهرها و روستاهای فلسطین در نوار غزه و شهادت ده‌ها هزار نفر از مردم بیگناه این منطقه و تخریب جدی زیر ساخت‌های شهری، منازل مسکونی و از بین رفتن معیشت مردم غزه در یک سال اخیر و همچنین تخریب منازل، ساختمان‌های مردم در جنوب لبنان، شهادت جمع زیادی از مردم بیگناه و خسارت‌های گسترده به آنها قرار گرفته‌اند.


پویش «ایران همدل»، بزرگترین حرکت جمعی و مردمی برای مواسات و کمک مؤمنانه است که از سال ۱۳۹۸ و پس از بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و کمک مؤمنانه، در کشور آغاز به کار کرد.

خادمیاران آران و بیدگلی افزون بر ۲ میلیارد ریال به مردم لبنان کمک کردند

کد خبر 1787060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha