اعضای گروه های سرود کانون های مساجد استان سمنان به  رامسراعزام شدند

حقیقت گفت: اعضای گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جهت شرکت در رویداد توانمندسازی گروه های سرود کانون های مساجد کشور با عنوان «هوای تازه» به اردوگاه شهدای هفت تیر در رامسر اعزام شدند.

محمد امین حقیقت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان سمنان گفت: اعضای گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان طبق برنامه ریزی انجام شده دوره آموزشی «هوای تازه» ویژه گروه‌های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۵ استان کشور به صورت متمرکز به  اردوگاه شهدای هفت تیر شهر رامسر اعزام شدند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به حضور گروه های سرود از استان های مازندران، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، اصفهان، یزد، سمنان، چهارمحال وبختیاری، گیلان، همدان، گلستان، تهران، سمنان، قم و استان البرز در این دوره آموزشی سه روزه افزود: در این دوره آموزشی اساتیدی همچون آقایان شهروز حقی، سید مجتبی ذبیحی، سید کمال فلاح امینی، حسینعلی زر آبادی و سرکار خانم حدیث غلامی به ارائه مباحث خواهند پرداخت.

حقیقیت با بیان اینکه اساتید در این دوره به تدریس در کارگاه های آموزشی با سرفصل‌های مبانی موسیقی، نت شناسی، رهبری و مربیگری سرود، صداسازی و آشنایی با صداها و درآمدزایی سرود خواهند پرداخت اضافه کرد:در این دوره نشست آسیب شناسی موسیقی و سرود نیز با حضور اساتید، مدیران و مربیان گروه های سرود برگزار می شود ...

وی از فعالیت ۳۹ گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان خبر داد و گفت: سرود با روحیات کودکان و نوجوانان سازگار است و می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

حقیقت، با تأکید بر استفاده از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد افزود: رواق سرود مسجد با ثبت گروه سرود و تولیدات آن‌ها در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عهده دار کشف و تقویت استعدادهای جوان در حوزه سرودهای مذهبی و انقلابی است.

اعضای گروه های سرود کانون های مساجد استان سمنان به  رامسراعزام شدند

کد خبر 1787093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha