محفل قرآنی که اساتید و قاریان بین المللی مستمع آن بودند

کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت با حضور در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) به یاد شهدای مقاومت محفل قرآنی اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «محفل انس با قرآن» کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت با حضور اساتید و قاریان بین المللی و پیشکسوتان قرآنی ممتاز کشور در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

کاروان اساتید، قاریان و پیشکسوتان قرآنی  پس از حضور در آستان مقدس و قرائت زیارتنامه حضرت محمدهلال(ع) و ادای احترام به شهدای آرمیده در جوار آستان، در شبستان آیت الله عاملی(ره) محفل قرآنی خود را برگزار کردند.

تلاوت اساتید بین المللی قرآن کریم

در این محفل قرآنی که با اجرای محمدحسن حسن زاده همراه بود، "استاد احمد ابوالقاسمی" از مشاهیر قرآنی کشور و نفر نخست مسابقات بین المللی و "حسن احمدی زاده" قاری ممتاز ملی تلاوت کردند.

محفل قرآنی که اساتید و قاریان بین المللی مستمع آن بودند

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، قاری بین المللی "احمدرضا محمدیان" ضمن مناجات خوانی، به قرائت زیارتنامه حضرت محمدهلال(ع) پرداخت.

در ادامه این برنامه، حجت الاسلام علی تقی زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور به بیان مفاهیم تدبری آیه ۱۴۰ آل عمران پرداخت. 

معرفی حضرت محمدهلال بن علی(ع) توسط «مقداد نمکی» نماینده مدیر اجرایی حرم مطهر، از دیگر برنامه های این مراسم قرآنی و معنوی بود.

محفل قرآنی که اساتید و قاریان بین المللی مستمع آن بودند

اجرای محافل قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی جامعه موثر است

امام جمعه آران و بیدگل در این محفل قرآنی در جمع اساتید کشوری حفظ و قرائت قرآن گفت: آران و بیدگل شهر نمونه قرآنی و شهر ولایی است که افتخار میزبانی از فرزندان اهل بیت(ع) را دارد.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ افزود: راه اندازی کاروان قرآنی پیشکسوتان، اساتید و حافظان و قاریان قرآن، حرکتی تاثیرگذار است که در راستای افزایش انس و محبت و اتحاد قرآنیان و بزرگداشت شهدای مقاومت برگزار شده است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: این گونه برنامه های قرآنی علاوه بر اینکه در روند فعالیت های قرآنی هر شهر موثر است، در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و تغییر سبک زندگی مردم به سمت سبک زندگی قرآنی نقش مهمی دارد.

این برنامه به همت شورای عالی قرآن و سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و به صورت زنده از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما و شبکه اصفهان پخش شد.

کاروان قرآنی شهدای مقاومت متشکل از جمعی از چهره های برجسته و اساتید بین المللی از جمله سیدمحسن موسوی بلده، مصطفی صدرزاده، احمد ابوالقاسمی، حسن رضاییان، احمد حاجی شریف ، حمیدرضا احمدی وفا، قاسم مقدمی، حسین فردی، جعفر فردی ، علی اکبر ملکشاهی، حسن ربیعیان، صالح اطهری فرد، مهدی غلام نژاد است که از سوی شورای عالی قرآن کریم و سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است.

محفل قرآنی که اساتید و قاریان بین المللی مستمع آن بودند

کد خبر 1787149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha