سیدحسن نصرالله ذوب در ولایت فقیه بود

دبیرکل جنبش عهدالله عراق گفت: شهید سیدحسن نصرالله همواره بدون تقیه از ولایت دفاع می‌کرد و در این مسیر هیچ هراسی نداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری امروز در همایش «مکتب نصرالله» که در مؤسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: شهید سیدحسن نصرالله همواره محو در ولایت فقیه و پیرو منویات مقام معظم رهبری بود و همواره از ولایت دفاع می‌کرد.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق بیان کرد: شهید سیدحسن نصرالله ذوب و غرق ولایت فقیه بود و در سخت‌ترین شرایط در وسط بیروت آن هم شب عاشورا جلوی دیدگان عالم با مقام معظم رهبری بیعت می‌کرد و این امر نیز می‌بایست در جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی رواج پیدا کند.

وی ابراز کرد: شهید سین حسن نصرالله در تمام کارزارها از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع می‌کرد و این امر را اوجب واجبات می‌دانست.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری ادامه داد: در روز قیامت برای کربلا و عاشورا بازخواست نمی‌شویم، در آن روز برای ایستادگی پای ولایت و مسائل امروز بازخواست خواهیم شد.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق عنوان کرد: امروز در یک جنگ نابرابر قرار دادیم و تمام جبهه کفر مقابل تمام اسلام ایستاده است و این دشمن با جنگ و عملیات روانی ولایت و اسلام را نشانه رفته است.

وی اذعان کرد: سعی در تبیین دستاوردهای جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی داشته باشید، چراکه عدم انجام این موارد موجب ضعیف شدن قدرت جبهه مقاومت و آزادی خواهان در جهان می‌شود.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق گفت: ولایت نباید در دل باشد، ولایت باید در جهاد تبیین باشد.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا ولایت فقیه را مورد خدشه قرار دهد و بارها به سید نصرالله پیشنهادهایی شد تا از ولی فقیه دوری کند، ولی همه را برای ولایت رد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری مهم‌ترین ویژگی شهید نصرالله را عدم هراس از دشمنان دانست و گفت: سید مقاومت همواره بدون تقیه از ولایت دفاع می‌کرد و در این مسیر هیچ هراسی نداشت

کد خبر 1787153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha