رویداد «هوای تازه»؛ فرصت ارتقاء و پیشرفت سرود مسجدی

حجت الاسلام و المسلمین خداداده در پیامی ضمن تقدیر از برگزاری رویداد توانمند سازی«هوای تازه» تاکید کرد: این رویداد ارزشمند زمینه ای برای ارتقاء و پیشرفت گروه های سرود کانون های مساجد کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین «کمال الدین خداداده» با صدور پیامی با اشاره به برگزاری رویداد توانمند سازی«هوای تازه»،تاکید کرد: این رویداد ارزشمند زمینه ای برای ارتقاء و پیشرفت گروه های سرود کانون های مساجد کشور می باشد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر هنرمندان ارزشمند گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

با سلام و احترام

بدین‌وسیله مراتب عذرخواهی خویش را از اینکه توفیق حضور در میان شما هنرمندان ارجمند و فرهیخته‌ عرصه‌ سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، که از ۱۵ استان سرافراز میهن اسلامی در رویداد توانمندسازی «هوای تازه» در شهر رامسر گرد هم آمده‌اید، نیافته‌ام، ابراز می‌دارم.

همچنین از تمامی عزیزان دست‌اندرکار، اساتید گرامی و همه‌ کسانی که در برگزاری این رویداد ارزشمند همت گمارده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: «سرود مثل هوای تازه، مثل هوای بهاری نفوذ می‌کند...»؛ و این سخن حکیمانه، به‌روشنی بیانگر اهمیت و تأثیرگذاری سرود در میان اقشار مختلف جامعه است. در این راستا، گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقشی بسزایی در ترویج و گسترش این هنر متعالی ایفا می‌کنند.

امیدوارم در آینده‌ای نزدیک، شاهد برگزاری این رویداد ارزشمند در سایر نقاط کشور نیز باشیم تا فرصتی فراهم آید برای ارتقاء و پیشرفت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد و هنر اصیل انقلابی و اسلامی در ایران عزیزمان بیش از پیش رونق یابد.

با احترام و ارادت

کمال الدین خداداده

کد خبر 1787227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha