جریان فتنه اخیر، جنگ احزاب بود

استاندار گلستان، از جریان فتنه سال گذشته با عنوان جنگ احزاب یاد کرد و گفت: مردم با بصیرت کشور، "نه" قاطعانه ای را به تمامی فضا سازی گروه ها و جناح های مخالف نظام اسلامی دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، جواد قناعت، استاندار گلستان، امروز(17 بهمن) در همایش سراسری دهیاران گلستان، گفت: پس از گذشت 32 سال از عمر انقلاب اسلامی، مردم ایران نشان دادند که می توانند بدون اتکا به هیچ قدرتی بر روی پای خود بایستند و برنامه مدیریتی جدید را ترسیم کرده و بر مبنای آن در کشور خود مدیریت و زندگی کنند.


وی افزود: در طول 32 سال پس از انقلاب، ملت ایران توانست مدل مدیریتی جدیدی را ابداع کند که تنها مدل جهان شمول و منحصر به فردی است که در حال الگودهی و الگوبخشی به تمامی ملت های دنیاست.


قناعت خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی و یکی از استراتژی های صدور آن هدایت بخشی به جنبش های مردمی، آزادی بخشی و ملت های آزادی خواه جهان است.


وی، با اشار به قیام های اخیر برخی مردم برخی از کشورهای عربی خاورمیانه، گفت: سران استکبار جهانی از جهش و خیزش هایی که در درون ملت های منطقه به وجود آمده است بسیار هراسان هستند.


استاندار گلستان ادامه داد: آنها کسانی هستند که در جریان فتنه سال گذشته که تحرکات کوچکی در تهران به وجود آمد، نوید فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی را می دادند ولی به لطف خداوند و با بصیرت و بیداری مردم این ترفند آنان بی اثر شد.


وی، از جریان فتنه سال اخیر با عنوان جنگ احزاب یاد کرد و خاطرنشان کرد: در جریان این اتفاق تمامی گروه ها و جناح های مخالف نظام اسلامی به سرکردگی مثلث استکبار جهانی متحد شدند تا علیه این انقلاب اسلامی فضاسازی کنند ولی مردم با بصیرت کشور، "نه" قاطعانه ای را به نظام سلطه دادند.


قناعت یادآور شد: به برکت همین بصیرت، رشادت، بیداری ملت بود که هم اکنون ما شاهد خودباوری و الگو گیری کشورهای مسلمان و غیر مسلمان هستیم.


استاندار گلستان افزود: انقلاب اسلامی ایران، الگویی برای تحرکات ملت مصر بوده است و مردم این کشور باید تلاش کنند تا این زحمات آنان ضایع نشود و حکومتی را درخور و شایسته ملت خود بر روی کار بیاورند.


وی، با اشاره به مقارن شد دهه فجر سال جاری با دو رخداد بزرگ در کشور و عرصه جهانی، یادآور شد: حرکت و خیزش های مردمی از شمال آفریقا تا کشور های خاورمیانه و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از جمله اتفاقات مبارکی است که همزمان با این دهه در حال وقوع است و باید آنها را به فال نیک گرفت.


قناعت، با اشاره به گذشت حدود 50 روز از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در کشور، افزود: اجرای این قانون گام بلندی برای رسیدن به اهداف کلان، توسعه و پیشرفت عدالت محورانه کشور است. به طور قطع برخی در صدد ایجاد فضایی مسموم هستند تا مانع از اجرای قانونی شوند که تغییر گسترده ای در وضعیت رفاهی و اقتصادی مردم ایجاد می کند.


وی ادامه داد: کسانی هستند که می خواهند موج جدید نگرانی را به جامعه تزریق کنند و باعث ایجاد اخلال در روند اجرای آن شوند.


قناعت تصریح کرد: اگر بتوانیم با موفقیت این گردنه نفس گیر را پشت سر بگذاریم، به طور قطع هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت این ملت شود.


وی افزود: در صورت اجرای موفق این طرح می توانیم در بحث اعتبارات برای پروژه ها پیشرفت و رشد چشمگیری داشته باشیم.


قناعت، با بیان اینکه اجرای این قانون، حاصل وجود سه عامل است، گفت: کار جدی و شبانه روزی، وجود اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان نظام و توجه خاص حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مؤمنان جزو این عوامل محسوب می شوند.


وی خاطر نشان کرد: هنوز در گام های اولیه اجرای این قانون هستیم و شاید در روند اجرای کار، برخی از مشکلات و نواقص آشکار شود که باید با تعامل و همکاری این مشکلات مرتفع شود.


استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد: چرخ توسعه این کشور که به برکت انقلاب به حرک درآمده و در طی دولت نهم دهم شتاب بیشتری یافته است و در طی چند سال آینده به پیشرفت قابل ملاحظه ای می رسیم.


پایان پیام/

کد خبر 17877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha