کسانی که در جریان فتنه هدایت شده از خارج سکوت کردند؛ منافقند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:سازمان‌های جاسوسی غربی به دنبال این هستند تافرد عقب‌افتاده‌ای را پیدا کنند که خود را در تهران آتش بزند و این کار را با شروع تحولات تونس و مصر شبیه‌سازی کنند.

به گزارش خبرنگار شبستان؛ سردارمحمد رضانقدی؛ رئیس بسیج مستضعفان کشور در مراسم تقدیر از جانبازان فتنه 88 که شب گذشته در مرکز هوافضای سپاه برگزار شد خطاب به این جانبازان بسیجی گفت: شما نه تنها در شعار؛ بلکه در عمل نیز ثابت کردید که از منتظران واقعی امام زمان بوده و حاضرید در این راه جان خود را نیز فدا کنید.
وی با بیان اینکه در راه اسلام و توحید در طول تاریخ ایثار و فداکاری های زیادی صورت گرفته است گفت: هر چند مردان بزرگی این راه را انتخاب کرده و هستی و وجودشان را هم در این راه گذارده اند؛ اما بعضی میادین که تمییز حق از باطل سخت است و بسیاری از افراد دچار تردید می شوند؛ کسانی که بتوانند در این چنین فضای غبارآلودی شکها را کنار گذاشته و با یقین؛ جان خود را در راه خدا فدا کنند اجری دو برابر دارند چرا که در دو جبهه جنگیده اند اول از غبار تردید و شبهه عبور کرده اند و دیگر با دشمن مواجهه شده اند.
وی با بیان اینکه هر چند جنگیدن با دشمن خارجی بسیار سخت است و فضیلت دارد اما در آنجا که باید با دوست دیروز خود؛ با فامیل و شاید همسایه خود وارد جنگ شده و به خاطر حق درگیر شد؛ خیلی از پاها می لرزد و انسان دچار تردید می شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: این آزمایش سخت‌ترین آزمایش جمهوری اسلامی بود و ملت و بسیجیان با سرافرازی از آن عبور کردند.
وی ادامه داد: در حالی که بسیجیان نشان دادند که در پیچیده‌ترین شرایط هم کم نمی‌آورند اما بسیاری از کسانی که احساس بزرگی می‌کردند، کم آوردند و هنوز هم کم دارند.
سردار نقدی با بیان اینکه این افراد در حالیکه ادعاهای سیاسی بزرگی دارند، اما به اندازه یک انسان دور از سیاست هم شعور سیاسی ندارند؛ گفت: اگر قبول کنیم که شعور سیاسی دارند،پس باید آنها را حزب الشّیطان بنامیم و اگر بخواهیم به آنها لطف ‌کنیم باید بگوییم شعور سیاسی ندارند.
وی تأکید کرد: کسانی که در جریان فتنه ای که به فرموده مقام معظم رهبری؛ از خارج هدایت می شد سکوت کردند منافق اند.
وی گفت: اما مردم ما راه خود را خوب پیدا کرده اند و خدا هم به این استقامت مردم جایزه داد نه تنها به ما بلکه به امت اسلامی جایزه داد، شما شاهد پیروزی های پیاپی اسلام باشید اینها قدم های اول است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهپیمایی که دیروز در میدان آزادی تهران و میدان آزادی قاهره شاهد بودید به همین زودی ها در بیت المقدس شاهد آن خواهید بودگفت: دشمنان اسلام مطمئن باشند که هر چه سلاح و انواع موشک و بمب اتم و هواپیمای بدون سرنشین و با سرنشین و ناو هواپیمابر توانست از شاه ایران و حسنی مبارک دفاع کند؛ از دیگر نوکران آنها هم دفاع خواهد کرد.
سردار محمدرضا نقدی که در مراسم تقدیر از جانبازان فتنه 88 و در حسینیه نیروی هوافضای سپاه سخن می گفت؛ با بیان اینکه بسیجیان در عمل پیروی و انتظار از امام زمان (عج) را به اثبات رسانده اند و حاضرند در این مسیر جان خود را هم فدا کنند؛ گفت: سازمان‌های جاسوسی غربی به دنبال این هستند تا فرد عقب‌افتاده‌ای را پیدا کنند که خود را در تهران آتش بزند و این کار را با شروع تحولات تونس و مصر شبیه‌سازی کنند.
وی تصریح کرد: آنها خیلی عقب‌افتاده‌اند و فکر می‌کنند با تقلید از این کارها می‌توانند پیروز شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در فتنه سال گذشته نیز به دنبال شبیه‌سازی بودند و با تقلید از الله اکبرگفتن‌های اول انقلاب در پی پیروزی بودند، گفت: در حالی که ملت ایران همان ابتدا این شبیه‌سازی‌ها را تشخیص داده و به مقابله آنها پرداخت اما عده قلیل زیاده خواه و قدرت‌طلبی که شکم‌هایشان از حرام پر شده و در دوران مسئولیت حرام‌خواری می‌کردند؛ همچنان به راهشان ادامه ‌داده و گوش‌هایشان نمی‌شنود.
وی در ادامه تحلیل خود درباره حوادث سال گذشته بابیان اینکه اگر دشمن در تردیدافکنی خود موفق می شد اوضاع به گونه ای دیگر رقم می خورد گفت: بعد از این فتنه بود که مردم مصر فهمیدند که کلاه آمریکا دیگر پشمی ندارد و اگر تمام رسانه های آنها هم تلاش کنند و چنین القاء کنند که کار انقلاب تمام شده است؛ باز هم این اراده ملتهاست که پیروز است و بر این اساس هم جسارت پیدا کرده و فهمیدند که کار و نقشه همه ابرقدرتها هیچ است.
سردار نقدی با بیان اینکه هر چند این کارها سختیهایی هم برای ما دارد گفت: مطمئناً هر 22 بهمنی یک 21 بهمن و 17 شهریوری هم دارد و ما هم آمادگی هر گونه جانبازی و مقاومت را داریم.
وی در پایان تأکید کرد: دشمنان این انقلاب مطمئن باشند که اگر قرار باشد بازهم اتفاقی بیفتد همین جانبازان که بعضاَ حتی چشمهای خود را هم از دست داده اند دوباره در صحنه حاضر خواهند شد و با اتکال به ایمان محکم خود به خدا در برابر آنها وفتنه های آنها خواهند ایستاد.
پایان پیام
 

کد خبر 20030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha