ناوهای جنگی را ازمنطقه خارج کنید؛وگرنه توسط ملتهابه غنیمت گرفته می شود

سردار نقدی گفت:کشوری که روزی سفیرش درتهران با یک تلفن، هیئت دولت ما را تغییر می داد، امروز به حدی رسیده که باید کل شورای امنیت را جمع کند تا بتواند حساب نداشته دوتن از مسئولان جمهوری را مسدود اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ سردار نقدی در مراسم یادواره 15 هزار شهید جامعه اصناف کشور، با اشاره به شکست هیمنه پوشالی آمریکا گفت: امروز ملتهای منطقه، آمریکا را زیرپا گذاشته اند و به لطف خدا این دهه، دهه حاکمیت ملت هاست و زور و اسلحه و تهدید، کمترین تاثیری بر اراده ملتها نخواهد داشت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضعف روزافزون استکبار جهانی تصریح کرد: امروز در نهم اسفند به سران آمریکا پیغام می دهیم که ناوها و هواپیماهای جنگی شان را از منطقه خارج کنند، چرا که در غیر این صورت به زودی توسط ملتهای منطقه به غنیمت گرفته خواهند شد و این پیام ما درتاریخ ثبت خواهد شد.

وی اوضاع داخلی آمریکا را بحرانی خواند و خطاب به سران آمریکا گفت: به صلاح شماست که ادوات نظامی و نیروهایتان را از منطقه خارج کنید چرا که به زودی برای سرکوبی قیام ملت تان، بدانها نیازمند خواهید شد.

سردار نقدی گفت: ایالات متحده جعلی آمریکا با بحران عظیم اجتماعی مواجه است و 6 ایالت جنوبی این کشور که به زور اسلحه اشغال شده اند آماده قیام و خواهان استقلال اند.

سردار نقدی با کنایه به اقدام مذبوحانه اخیر آمریکا در تحریم برخی از مقامات جمهوری اسلامی گفت: کشوری که روزی سفیرش در تهران با یک تلفن، هیئت دولت ما را تغییر می داد، امروز به حدی از ذلت و خواری رسیده است که باید کل شورای امنیت را جمع کند تا بتواند حساب نداشته دوتن از مسئولان جمهوری را مسدود اعلام کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد 15 هزار شهید جامعه اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد: امروز انتظار این است که اصناف و بازاریان ما در امتداد فداکاری های شان در دوران دفاع مقدس، کانون مبارزه با جنگ نرم دشمن باشند و با حمایت از کالاهای بومی و نمادهای ایرانی و اسلامی پاسخ شایسته ای به کالاهای غربی که فرهنگ انقلابی ما را نشانه رفته است بدهند.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین؛ رییس این سازمان با اشاره به حماسه اصناف و بازاریان در اجرای هدفمندی یارانه ها گفت: همدلی و از خودگذشتگی اصناف، نشانه عمق عشق و علاقه آنها به نظام اسلامی است، در شرایطی که اجرای قانون هدفمندی یارانه ها می توانست به بستری برای تاخت و تاز و بحران آفرینی تبدیل شود اصناف کشور با هوشیاری مثال زدنی خود، دشمنان انقلاب را یار دیگر ناکام کردند.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل اصناف در مقابله با تحریم های آمریکا گفت: تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی بسیار گسترده بود که با ایستادگی اصناف و تاسی آنان به شهدای پانزده خرداد درهم شکست و در زندگی مردم کشورمان کمترین تاثیری بر جای نگذاشت.

سردار نقدی با تمجید از شهید عراقی، اصناف را جزء حلقه اول یاران امام راحل (ره) دانست و گفت: بازار ما میدان انقلاب اسلامی است که 15 هزار شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم نموده است و بدون رشادت های بازاریان کشور، دستاوردهای عظیم کنونی قابل تحقق نبود.

پایان پیام/

کد خبر 23741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha