انتقام خون دانشمندان شهیدمان را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ملت ایران اسلامی، روزی پای در تلاویو می گذارد و انتقام خون شهیدان دانشمندی همچون علی محمدی و شهریاری را از صهیونیست ها خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، سردار محمد رضا نقدی شب گذشته(27 بهمن) در نشست اندیش ورزان بسیج هرمزگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه تنها هنر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کشتن دانشمندان، اساتید دانشگاه ها و دانشجویان است، اظهار داشت: دشمنان مردم ایران وقتی که نمی توانند جلو پیشرفت و تعالی علمی و ایمان ایرانیان را بگیرند، جامعه علمی ما را هدف بغض و کینه خود قرار می دهند و آنان را به شهادت می رسانند.


وی با اشاره به بصیرت، در صحنه بودن، ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران، افزود: جمعیتی که در روزهای حساس به خیابان ها می آیند و با اعلام انزجار از دشمنان حمایت خود را در تمامی صحنه ها از انقلاب و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی اعلام می کنند، یک روز در بیت المقدس و میدان های تلاویو با به زانو در آوردن دشمن، رژه خواهند رفت.
 

سردار نقدی ادامه داد: دشمنان ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی با ترور، جنگ تحمیلی و همچنین نفوذ در دولت های پیشین نتوانستند جلو پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را بگیرند، با فتنه گری سعی کردند تصویر عقب مانده ای را از ایران اسلامی نشان دهند، اما جهش های علمی، اقتصادی و معنوی ملت ما به حدی رسیده است که دیگر برای جهان غیرقابل انکار بود و این مسئله دشمنان را وحشت زده کرد.
 

وی در ادامه به الگوپذیری ملت های آزادیخواه سایر کشور از انقلاب اسلامی مردم ایران اشاره کرد و تصریح کرد: امروز دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی نمی توانند با تعدادی عکس و تصویر چند نفر اخلال گر، مبارک را به قدرت در مصر بازگردانند، زیرا برای مستبدان جای جز زباله دان تاریخ نمانده است.
 

نقدی طی کردن مدارج علمی را ضامن استقلال، آزادی و پیشرفت یک ملت دانست و خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام، قانون اساسی جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید دارند و بقا و سربلندی هر نظامی را تلاش برای ارتقا دانش و دستیابی به علم می دانند.
 

وی با بیان اینکه بسیج نیز به عنوان پیشرو در صحنه های انقلاب در عرصه تولید علم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در اولویت قرار داده است، بیان داشت: مشکلات و موانع پیشرفت علمی ازجمله نبودن علم و اخلاق توامان، علم به همراه عمل و تطبیق علوم انسانی با جهان بینی ما، باید با استفاده از نظرات و راهکارهای علمی اندیش ورزان مرتفع شود.
 

شایان ذکر است، در این نشست سه ساعته اندیش ورزان بسیج استان هرمزگان نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون پیشرفت علم و دانش بیان کردند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 21267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha