جانبازان سرمایه های گرانقدر جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جانبازان و ایثارگران سرمایه های گرانقدر جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حسین شاکری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی (12 خرداد) در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران این اداره کل که به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی جانبازان، ایثارگران و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است.


وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه خجسته میلاد امام حسین(ع) وحضرت عباس(ع) افزود: الگو گیری از سیره و روش زندگی ائمه وظیفه همگانی است و حرکت در مسیر این بزرگان راه سعادت را به انسان نشان می دهد.


شاکری در ادامه با اشاره به شرایط خاص ایران پس از سقوط رژیم شاه و دوران پیروزی انقلاب گفت: در آن دوران و شرایطی که هنوز انقلاب پا نگرفته بود و ایران اسلامی در خطر قرار داشت این بزرگ مردان با حضور در صحنه حق علیه باطل به دشمن اجازه دست درازی به خاک میهن اسلامی را ندادند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حرکت ملت فهیم و آگاه این مرز و بوم در خط ولایت سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: هدف از حضور جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی را دفاع از مرزها میهن اسلامی و حفظ کیان اسلام و انقلاب اسلامی دانست.


در ادامه این مراسم داوود آبادی، یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی در رابطه با دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از جانبازان و ایثارگران با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 372927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha