حضور مهران غفوریان در «برآستان جانان »/تقدیر از جانبازان قهرمان

خبرگزاری شبستان: در شب سیزدهم برآستان با حضور مهران غفوریان، بازیگر محبوب صداوسیما از جلیل آخوند زاده جانباز قهرمان تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در سیزدهمین شب از ویژه برنامه های برآستان جانان مهران غفوریان بازیگر محبوب صدا وسیما حضور خواهد داشت.


مهران غفوریان در سال 1353 در تهران متولد شده است و در سال 1373 وارد دانشگاه شده و در رشته نقاشی ادامه تحصیل داده است.وی بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، داریوش کاردانآغاز کرد. و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال 1376 بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیریهم بازی شد.


غفوریان سپس "این چند نفر"را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرهامعروف شده بود. بعد از آن هم، "زیر آسمان شهر"را کارگردانی کرد و که برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون آغازی شد.غفوریان در عرصه سینما به توفیق چندانی دست نیافت. حاصل کار او در سینما حضور در بیست و یک فیلم سینمایی است.وی در برنامه‌های طنز تلویزیون ایران مانند"زیر آسمان شهر"و "این چند نفر" حضور داشته است.


در ادامه این برنامه از جانباز قهرمان جلیل آخوند زاده تقدیر خواهد شد و علی اکبر عباسی شاعر معلول سروده هایش را خواهد خواند.


در شب سیزدهم برآستان جانان فرهنگسرای ولاء حجت الاسلام عادل نیا در خصوص مهربانی با نیکوکاران سخنرانی خواهند کرد.


در شب سیزدهم گروه عروسکی مبارک به سرپرستی حسین ربیعی و با 15 سال سابقه فعالیت هنر نمایی خواهند کرد.


در برنامه ی دیگری از برآستان جانان فرهنگسرای ولاء دوبله زنده توسط حسین شعبانی برگزار می شود که جذابیت خاصی را برای مخاطبن ایجاد خواهد کرد.


در ادامه برنامه گروه ورزش پهلوانی برای مخاطبین برنامه های مختلفی را برگزار خواهند کرد.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 275168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha