برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در آذربایجان غربی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در تمام شهرستان های استان تا پایان بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: این طرح آموزشی که به صورت دوره های متمرکز برگزار می شود از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا آخر بهمن ماه امسال ادامه دارد.


وی افزود: در این طرح تمامی گروه های سنی می توانند ثبت نام کرده و از آموزش های موجود نهایت استفاده را ببرند، چرا که ما بر این باوریم که قرآن تنها چراغ هدایت بشر است.


مصائبی، با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح، گفت: از آغاز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن تا امروز بیش از هفت هزار نفرثبت نام کرده اند که این پیشرفت بسیار چشمگیری در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از ظرفیت های بقاع متبرکه، این طرح در آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد محوری استان برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: شهرستان های ارومیه و خوی بیشترین ثبت نام کننده تا به امروز به خود اختصاص داده اند و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم مفاهیم قرآنی را در جامعه پر رنگ تر از گذشته جاری و ساری کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 181465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha