حجت‌الاسلام رسایی «9 دی» را منتشر میکند

سیاسی: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار هفته ‌نامه 9 دی همزمان با روز تاریخی 9 دی رویکرد اصلی این نشریه را بصیرت‌افزایی در مسایل کشور عنوان کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه علنی امروز دوشنبه 1 آذر با اشاره به انتشار هفته‌نامه 9 دی با مدیرمسئولی خود در جمع خبرنگاران گفت: مجوز نشریه‌ای به نام هفته‌نامه صبح را گرفته بودم که به دلیل انتشار آن در ماه محرم آن را 9 دی گذاشتم.

 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد حادثه تاریخی 9 دی اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند 9 دی باید در تاریخ کشور ماندگار شود لذا اسم هفته‌نامه‌ام را 9 دی تغییر دادم و معاونت مطبوعاتی نیز این را پذیرفت.

 

حجت‌الاسلام رسایی با تأکید بر اینکه هفته‌نامه 9 دی با رویکرد بصیرت‌افزایی در مسایل کشور فعالیت خواهد کرد، تصریح کرد: تیم رسانه‌ای این نشریه سابقه کار در موضوعات مرتبط را دارند که در ابتدا ما 2 پیش‌شماره خواهیم داشت که اول محرم خواهد بود و نسخه اصلی آن در 9 دی منتشر می‌شود.

 

وی اظهار کرد: تیم رسانه‌ای که برای این نشریه در نظر گرفته است هیچ وابستگی و ارادتی به هیچ جریان سیاسی ندارد و تنها ارادت‌شان وابستگی به خط ولایت فقیه است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 1817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha