جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال صدقه در خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از پرداخت 10 میلیارد و 125 میلیون ریال صدقه توسط مردم سخاوتمند طی 6 ماهه سال جاری در سطح استان برای کمک به نیازمندان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضا حسینی با تقدیر از مردم نیکوکار وسخاوتمند استان به رشد 29 درصدی این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و یادآورشد: طی این مدت مردم خیر ونیکوکار استان ماهیانه بالغ بر یک میلیارد و 690 میلیون ریال صدقه واریز کرده اند که این امر نشان از اعتقاد بالای دینی مردم و کمک به همنوعان نیازمند و محروم است.


وی افزود: براساس نظر نماینده ولی فقیه در این نهاد، مبالغ جمع آوری شده صدقات در سرفصل های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به مسکن مددجویان و... هزینه می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان، تعداد کل مشترکین صنادیق صدقات را 90 هزار و562 مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد 85هزار و889 مشترک صندوق کوچک شامل منازل، فروشگاه ها و 4 هزار 673 مشترک صنادیق متوسط و بزرگ شامل سازمان های دولتی، معابر، میادین و مکانهای عمومی است.

حسینی در ادامه گفت: شهروندانی که تمایل به دریافت صندوق صدقات در منازل یا فروشگاه ها دارند می توانند به کمیته امداد محل زندگی خود مراجعه و یا در سایت کمیته امداد استان به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 204 هزار انواع صندوق صدقات توسط نیروهای پرتلاش این نهاد تخلیه شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 182284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha