برگزاری مانورهای امداد و نجات در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری مانورهای امداد ونجات و عملیاتی درسطح شهرستان های استان به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با بیان این مطلب گفت: هدف مدیریت بحران، کنترل، کاهش و رفع بحران های احتمالی است.

 

وی افزود: مدیریت بحران مجموعه ای از چاره جویی ها و تصمیماتی است که در مقابله با بحران صورت می گیرد و هدف آن کاهش روند بحران، کنترل بحران و کاهش و رفع بحران است.

 

سلیمی اضافه کرد: این هفته فرصت مغتنمی است تا دستگاه های متولی و اعضای ستاد مدیریت بحران در ماموریت ها در میزان آمادگی خود بازنگری داشته و به احصاء نقاط ضعف و قوت خود بپردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: موضوع حوادث طبیعی نظیر زلزله، سیل و کولاک نیازمند بالابردن سطح آمادگی نیروها، بهره مندی از امکانات و تجهیزات و تجربه مدیران در مدیریت بحران ها است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان با بیان اینکه در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی بیش از 30 برنامه در مرکز استان و شهرستان های استان برگزار می شود، تصریح کرد: سنجش و بررسی توان نیروهای امداد و نجات از اهداف برگزاری این برنامه ها است.


پایان پیام/

کد خبر 182631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha