تحولات تونس و مصر برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، تحولات تونس و مصر را برگرفته انقلاب اسلامی و خون شهدا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده، امروز (19 بهمن) در همایش بسیجیان پایگاه های مقاومت ادارت کل استان که در سالن بانک ملی رشت برگزار شد، گفت: با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با مبارزه و پایداری به دستاوردهای مهمی در سطح ملی و بین المللی رسیده ایم.


وی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از 500 هزار جانباز و شهید را به انقلاب تقدیم کرده است، تاکید کرد: با گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی و محدودیت هایی که از سوی غرب بر ما تحمیل شد، اکنون بر قله های افتخار قرار داریم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، به جایگاه معنوی، مذهبی و اقتدار اسلامی در ایران اشاره و تصریح کرد: اساس و اقتدار نظام ایران بر پایه مذهب اسلام است.


حجت الاسلام شفیع زاده، به نفوذ و اقتدار معنوی ایران در 32 سال بعد از انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: شاکله و ریشه مردم و نظام ایران دینی است که تجلی این موضوع در مناسبت هایی مانند محرم، اعتکاف و ماه رمضان نمایان است.


وی به تاثیرگذاری ایران اسلامی در منظقه و جهان اشاره کرد و بیان داشت: به وجود آمدن انقلابی اسلامی در عراق، افغانستان و مدیریت بحران لبنان نمونه ای از تاثیرگذاری معنوی انقلاب اسلامی ایران است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، با اشاره به هزینه های میلیاردی و کشته شدن هزاران سرباز امریکایی در عراق برای تشکیل دولتی وابسته، افزود: ایران اسلامی با نفوذ معنوی و سیاسی در منطقه بدون هیچ هزینه ای، انقلابی اسلامی در عراق تشکیل داد.


حجت الاسلام شفیع زاده بیان کرد: بسیاری از کارشناسان و سران کشروهای غربی به قدرت و احاطه ایران در خاورمیانه اذعان دارند.


وی به تحولات تونس، مصر، اردن و یمن اشاره و تاکید کرد: این تحولات برگرفته از انقلاب و و نتیجه خون شهدای انقلاب اسلامی ایران است.


حجت الاسلام شفیع زاده، با اشاره به حرکت های غربی در قبال برنامه های دفاعی و هسته ای ایران، اذعان کرد: موضع گیری غرب در قبال ایران تهاجم نیست، بلکه انفعال است.
 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ایران را نقش اساسی در معادلات غرب عنوان و تصریح کرد: نقش ایران در معادلات سیاسی منطقه و جهان انکار ناپذیر است.


پایان پیام/

کد خبر 18459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha